lite liv??

mammamia84

Flørter med forumet
er d flere som kjenner lite liv,eller er d bynt og blitt mye liv nå?er litt engsteli..synest nestn aldri jeg aldri kjenner spark eller noe som helst.kan plutselig kan d være at jeg kjenner noe helt nede,men d er sjelden.noen andre som har d samme,eller er d fult med liv?

Jeg kjenner jevnt over lite liv... bare noen få spark nå og da... men det er godt med liv på UL og den beveger seg alltid når jordmor skal finne hjertelyd... så det er bare det at jeg kjenner det dårlig....

Eg har hatt noen dager der eg har kjent lite liv, men etter at eg har begynt å kjenne sparkene som kommer inn mot ryggraden min så er det gjevnt ove litt sparking stort sett heile dagen. Nå veit eg ikkje korleis du pleier å ha det?

d har vert ganske rolig hele tiden,men no i d siste har d nesten vært for rolig.kan hende jeg har hadd for lite tid til og kjenne etter.blir bare så urolig.har vert gravid to gangen før og kan ikke huske at d va så her rolig..bruker og tenke på om d ikke skal bli litt mere liv snart..er jo ganske langt på vei.

Synes jeg kjenner lite liv nå i forhold til sist jeg gikk gravid. Men jeg får flere hilsener fra den lille hver dag. Har lest at: lite liv = rolig barn, mye liv = aktivt barn. Stemmer bra på 3 åringen vår. Han er helt bajas og det var han i magen også [:D]

får håpe du har rett i det,lite liv rolige barn ,mye liv aktive barn.de to andre har både vert aktive før de ble født og etter..sitter akkurat no og kjenner at ungen hikker,men d er så vidt d kjennes.har og babywhatcher,så er ikke redd for om d ikke e i live.godt og å ha babywatchern når man blir sånn bekymret anbefaler d til alle som går og kjenner lite liv og gleder seg til og dra til jordmora bare for og få  høre fosterlyd,så før og  slappet av ijenn.husker jeg hadde noen sånne perioder de andre gangene jeg var gravid.

Jeg kjenner også lite liv synes jeg.. Blir litt stressa av det. Men nå skal vi på 3D-ultralyd til fredag,så da får vi se da. Synes stort sett jeg bare kjenner noe på kvelden hvis jeg ligger rett ut på sofaen jeg.

Back
Topp