Lite liv

Julibeibi17

Flørter med forumet
I dag har jeg knapt kjent noe liv. Husker faktisk ikke en gang om jeg har kjent noe i hele tatt :/ Er veldig forkjøla og i dårlig form, og i dag har jeg kastet opp. Er i uke 36 nå, så jeg vet jo at det blir mindre plass, og derfor kan man kjenne mindre. Hodet er vendt nedover, men ikke festet. Er det flere som har kjent på dette? Blir jo litt nervøs, men føler det er så teit å ringe føden dersom alt er bra:p Har akkurat drukket et glass med iskald cola, så håper jeg kjenner noe straks:-)

I dag har jeg knapt kjent noe liv. Husker faktisk ikke en gang om jeg har kjent noe i hele tatt :/ Er veldig forkjøla og i dårlig form, og i dag har jeg kastet opp. Er i uke 36 nå, så jeg vet jo at det blir mindre plass, og derfor kan man kjenne mindre. Hodet er vendt nedover, men ikke festet. Er det flere som har kjent på dette? Blir jo litt nervøs, men føler det er så teit å ringe føden dersom alt er bra:p Har akkurat drukket et glass med iskald cola, så håper jeg kjenner noe straks:-)

Du skal fortsatt kjenne liv, selv om det er liten plass. Ring føden om du er i tvil! Det er lettere for dem å vurdere det. Og har lest du ikke bør vente til dagen etter om du er i tvil. Jeg er så langt som 36+2 i dag, og her er det masse liv. Syns nesten det er for mye til tider.
Bedre å ringe til føden en gang for mye enn en gang for lite. Det er ingen der som vil tenke du er hysterisk eller noe!

drikk sterk saft, noe kaldt eller sukkerholdig, legg deg på sofaen/senga og kjenn etter den neste timen. Kjenner du ingenting da- så kontakter du såklart føden.
Det skal være lav terskel for å kontakte føden, og særlig når du er så langt på vei som du er nå! :-) Lykke til og god bedring! :-)

Siden du tenker på det, må du bare ringe[emoji846] Min opplevelse av å dra til føden for å sjekke var bare positiv! Jeg fikk ikke følelsen av at jeg var "hysterisk" eller "teit". De tar mammaer sin (bokstavelig talt) magefølelse alvorlig[emoji4]

Ring nedover til føden, da slipper du å sitte hjem å stresse deg opp!

Jeg er 35 uker og kjenner veldig mye liv så plassen skal ikke ha noe å si. Du skal kjenne liv. Ring føden om cola ikke hjelper:)

Er man i tvil, så er det bedre å bare ta en telefon :) Men godt å høre at dere har kontakt igjen!! :)

Neste gang du bekymrer deg for noe må du ikke nøle med å kontakte føden:) De er der for å hjelpe og vurdere og om det ikke skulle være noen grunn til bekymring vil jo du også føle deg tryggere og mer rolig:)

Back
Topp