Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det viktige er at du får i deg noe med sukker som han vanligvis blir livlig av og legge seg ned, kjenn godt etter. De tar lite liv på alvor på føden, så det er bare å ringe om du ikke kjenner noe!Spise for ca 30-45 min siden, har drukket vann og ligger på siden.. prøver med litt gele og vaniljesaus
Kan bare ikke huske å ha kjent han siden i går kveld. Satser på at han gir lyd fra seg snart
Har gjort det nåDet viktige er at du får i deg noe med sukker som han vanligvis blir livlig av og legge seg ned, kjenn godt etter. De tar lite liv på alvor på føden, så det er bare å ringe om du ikke kjenner noe!
Bra! Da får du en ultralyd tenker jeg Og ser at alt er i skjønneste orden! Krysser fingrene!Har gjort det nå
Venter i 15 min til før jeg evt ringer
Han har nok bare tatt seg en ekstra lang lurBra! Da får du en ultralyd tenker jeg Og ser at alt er i skjønneste orden! Krysser fingrene!
He he, de veit hva de skal gjøre for å gjøre oss bekymret [emoji14]Han har nok bare tatt seg en ekstra lang lur [emoji14]
Etter hvor mange timer bør vi ringe å få sjekket lille dersom vi ikke har kjent noe liv?
Og hva bør en prøve på forhånd?
De 2 gangene jeg har vært føden pga lite liv har jeg ikke fått ul. Kun hørt på babies hjerte lyd. Er dette normalt?
Ikkje? Meinte dei tok ul og for å sjekke at alt var bra med morkake, navlestreng, indre organa ++ eg har vertfall fått ul når eg har vert inne pga lite liv!