Lite liv

Sommerfugl85

Betatt av forumet
Jeg har kjent bevegelse I ett par uker nå, men det er så lite :( jeg vil han skal sparke hele dagen sånn at jeg kjenner han er der.
Jeg var på ul i slutten av september, og morkaken ligger mot ryggen min, så trodde jeg skulle kjent mye mer. Skal heldigvis på oul neste uke.

Flere med rolige krabater i magen?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gutten i magen min bruker å være kjempe aktiv, men har vært veldig rolig i dag, frem til nå :-)! De har masse plass å bevege seg på også kan de ligge og sparke mot ryggen, så du har ihvertfall ikke grunn til å bekymre deg :-)

Tror det er normalt at liv varierer! Men føler man at noe er feil, så får man kontakte lege eller jordmor.

Min lille gutt er også svært rolig.. Men han ligger mye nedover mot ryggen min, det har to forskjellige ultralyder vist :p
jeg har også morkaka bak.. Er 21 uker å har den siste tiden kjent liv hver dag men det er bare dulting på en måte å kjenner det kun hvis jeg sitter eller ligger.. :)
Gleder meg også til tydlige spark å liv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror ikke det er vanlig å kjenne mye liv hver dag før man er 28 uker? Mulig jeg husker veldig feil nå :p men uansett; her kan det være mye aktivitet for så og nesten være helt stille i et par dager. Det kommer nok helt an på hvordan de ligger :) ligger de med ryggen ut mot magen slik at de sparker innover, kjenner man ikke så mye. Det er hvertfall helt normalt så tidlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp