Lite liv...

tutta92

Andre møte med forumet
Idag og igår er det utrolig lite liv i magen :( hva skjer liksom? Han har alltid hatt full boksekamp inni magen på kvelden eller når eg har spist is eller drikker noe kaldt, men nå er det helt stilt :(

Det er super varmt ute å eg er helt ferdig om dagene, men eg trodde ikke det skulle ha noe å si på han i magen:/
Hvis ikke eg kjenner noe snart så føler eg meg nødt til å ringe jordmor imorgen tidlig slik at eg kan få høre hjertelyd, ellers får eg panikk :(

Plis svar :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Idag og igår er det utrolig lite liv i magen :( hva skjer liksom? Han har alltid hatt full boksekamp inni magen på kvelden eller når eg har spist is eller drikker noe kaldt, men nå er det helt stilt :(

Det er super varmt ute å eg er helt ferdig om dagene, men eg trodde ikke det skulle ha noe å si på han i magen:/
Hvis ikke eg kjenner noe snart så føler eg meg nødt til å ringe jordmor imorgen tidlig slik at eg kan få høre hjertelyd, ellers får eg panikk :(

Plis svar :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det varierer vel litt, og noen dager er de mer aktive enn andre!
Her har det vært rolig en dag, og ikveld er det oppvisning igjen:-)
Det er nok bare å slappe av! :-)

Hvor langt på vei er du? Har du kjent liv til daglig nå? Krabaten min er mye roligere når det er varmt ute. I forrige svangerskap funka det aldri for meg å drikke søtt og kaldt eller spise is. Var inne på sjekk flere ganger. Viste seg at jec hadde morkake på både fremre og bakre vegg sånn at når hun sparka der den lå merka jec ingenting. Nå har jeg morkake på fremre vegg så kan fort gå noen dager uten skikkelig spark. Kun romstering.

Hvis du bekymrer d skikkelig, så ring JM.. :) det blir ikke noe bedre av at du er redd.. Prøvd å terge h*n i magen? Pilke borti alle mulige kanter??

Det er nok helt vanlig at det er lite liv noen dager. Jeg har hatt en rolig periode nå, mens i dag er det full fart igjen ser det ut som.
Men hvis du er urolig og ikke har kjent noe i dag heller, ring jordmor eller sykehus :)

Det er nok helt vanlig at det er lite liv noen dager. Jeg har hatt en rolig periode nå, mens i dag er det full fart igjen ser det ut som.
Men hvis du er urolig og ikke har kjent noe i dag heller, ring jordmor eller sykehus :)

Signerer denne!:)

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Signerer denne jeg :)

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Hvordan går det med deg?

Back
Topp