Lite liv :/

mammatilM&L

Elsker forumet
La meg på senga for en halvtime siden for en kvil, kom til å tenke påat jeg ikke har kjent noe liv å røre i magen i dag :( har trykkt å dulta i magen nå i en liten stund, ingen reaksjon :(
Sto opp drakk sterk saft å en god sjokoladebit, tømte blæra å. Håper det gjør susen!!
Kjenner at jeg beveger på baby når jeg klemmer på begge sider av magen, håper hun bare har snudd seg å sparker meg i ryggen, for det kjenner jeg ikke.
Om det ikke blir reaksjon nå så ringer jeg jm,hun er heldigvis på jobb i dag :)
Venter ikke lengre enn til kl 14 med å ringe vertfall !!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Håper det snart blir liv og røre. har hatt noen sånne dager selv i det siste, heldigvis har det tatt seg opp etter en stund. Blir veldig bekymra,spesielt nå som det nærmer seg termin.

Det ble litt liv så ringte ikke :) nå det siste kvarteret har det vært masse liv å røre :) hun lå sikkert med ryggen til.
Ja ,blir bekymret ja.. ubehagelig. Er vant til masse bevegelse om dagen.

Bra hun kviknet til. Jeg også hadde en ettermiddag jeg begynte å lure på om jeg hadde kjent liv... Men hun reagerte heldigvis når jeg begynte å dytte på magen. :)

Så godt at du fikk litt liv og røre! Min har også vært litt rolig, lurer på om det kan være varmen. Men så kvikner hun til heldigvis:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Begynner nok å bli trangt om plassen inni der også. Var behagelig å kjenne liv igjen ja. Har ikke vært ut for at det har gått en time fra jeg begynner å dulte til jeg får respons, så tror hun sov godt :)
Nå er det full rulle:)

Begynte å lure på om det har sammenheng med at jeg prøver å ikke drikke cola på formiddagen, drikker vann istedefor. For i etter et stort glass cola <3 ble det bevegelser som jeg er vant med :)

La meg på senga for en halvtime siden for en kvil, kom til å tenke påat jeg ikke har kjent noe liv å røre i magen i dag :( har trykkt å dulta i magen nå i en liten stund, ingen reaksjon :(
Sto opp drakk sterk saft å en god sjokoladebit, tømte blæra å. Håper det gjør susen!!
Kjenner at jeg beveger på baby når jeg klemmer på begge sider av magen, håper hun bare har snudd seg å sparker meg i ryggen, for det kjenner jeg ikke.
Om det ikke blir reaksjon nå så ringer jeg jm,hun er heldigvis på jobb i dag :)
Venter ikke lengre enn til kl 14 med å ringe vertfall !!

var på føden i går pga det samme. Mye bedre å sjekke det, en å undre... Hos meg var alt bra. De sa at han nå hadde mye mindre plass å boltre seg på, så de markerte sparkene ville det bli mindre av og vil kjenne større bevegelser. I tillegg ligger morkaka mi på fremsiden, denne er ikke like tøylig lenge pga plass, og derfor vil/kan det føre til at man kjenner mindre.

Et tips jeg fikk var å spise noe sukkerholdig, da dette skulle øke sukkernivået i blodet, noe som igjen påvirket barnet til å bli mer aktiv....

Hadde samme opplevelse på jobb for et par dager siden. Hadde ikke kjent noe på mange timer, og ble urolig. Siden jeg jobber på sykehuset, var jeg så frekk at jeg gikk ned på føden og ba om en liten doppler-undersøkelse. Alt var i orden, og jeg ble beroliget. Samboeren min sa at det var nok morsinstinktet som slo til for fullt der. Det fine var at absolutt ingen syntes jeg var hysterisk eller teit som ville ha det sjekket, hverken kollegaer eller jordmødre. Hør på dere selv, jenter, det er dere som vet best :-)

var på føden i går pga det samme. Mye bedre å sjekke det, en å undre... Hos meg var alt bra. De sa at han nå hadde mye mindre plass å boltre seg på, så de markerte sparkene ville det bli mindre av og vil kjenne større bevegelser. I tillegg ligger morkaka mi på fremsiden, denne er ikke like tøylig lenge pga plass, og derfor vil/kan det føre til at man kjenner mindre.

Et tips jeg fikk var å spise noe sukkerholdig, da dette skulle øke sukkernivået i blodet, noe som igjen påvirket barnet til å bli mer aktiv....

Har en kjøretur på nesten tre timer inkludert ferge for å komme til føden, så her kontakter jeg jm jeg går til om det sku være noe ;)
Ble fort mye liv etter sukkermat å drikke ja :)

Hadde samme opplevelse på jobb for et par dager siden. Hadde ikke kjent noe på mange timer, og ble urolig. Siden jeg jobber på sykehuset, var jeg så frekk at jeg gikk ned på føden og ba om en liten doppler-undersøkelse. Alt var i orden, og jeg ble beroliget. Samboeren min sa at det var nok morsinstinktet som slo til for fullt der. Det fine var at absolutt ingen syntes jeg var hysterisk eller teit som ville ha det sjekket, hverken kollegaer eller jordmødre. Hør på dere selv, jenter, det er dere som vet best :-)

Det er jo ikke teit å be om det. Har dopler selv jeg så kan bruke den om jeg vill, men er ikke alltid like enkelt så overlater det til jm :)
Morinstinktet sier i fra ja ;)

Har en kjøretur på nesten tre timer inkludert ferge for å komme til føden, så her kontakter jeg jm jeg går til om det sku være noe ;)
Ble fort mye liv etter sukkermat å drikke ja :)

da er det greit å snakke med jordmor som er nærmere, langt å reise når ho kan undersøke ;) var hos jordmor først i min kommune, det var ho som rådet meg til å dra på føden. men jeg har bare en reisevei på 25.min

da er det greit å snakke med jordmor som er nærmere, langt å reise når ho kan undersøke ;) var hos jordmor først i min kommune, det var ho som rådet meg til å dra på føden. men jeg har bare en reisevei på 25.min

Ja. Joda, kjører til sykehuset vi og om hun anbefaler det :) greit å ha kort vei til sykehus, det kunne jwg ha tenkt meg :)

Back
Topp