babysykigjen
September 2013 <3
I går og i dag har lillebror i magen vært veldig stille. Kjenner kanskje 5-10 spark i løpet av dagen. I går var jeg på ekstra kontroll og ultralyd på Hamar, og fikk heldigvis se et bankende hjerte, men en helt stille og rolig lillebror. Jordmor dytta hardt og dypt på magen, men han ville ikke bevege på seg. Fikk beskjed om å ta en is og cola, og komme tilbake etter 30 min for ny ultralyd. Da var det heldigvis litt bevegelser på han, hun ville se på hjertelyden og, at den varierte i frekvens, noe den heldigvis gjorde. Den steg etter at hun dyttet på magen min.
Fikk beskjed om å ta kontakt med føden på Elverum om jeg fortsatt var bekymret om noen dager. Kjenner jeg er veldig obs på bevegelser, men er mye mer rolig i dag enn i går, men likevel litt bekymret. Tenker jo på hvorfor han er så stille, det har jo vært full fest inni der.
Flere som merker mindre liv om dagen? Er 28 uker på vei i morgen.
Fikk beskjed om å ta kontakt med føden på Elverum om jeg fortsatt var bekymret om noen dager. Kjenner jeg er veldig obs på bevegelser, men er mye mer rolig i dag enn i går, men likevel litt bekymret. Tenker jo på hvorfor han er så stille, det har jo vært full fest inni der.
Flere som merker mindre liv om dagen? Er 28 uker på vei i morgen.