Lite liv...?

Latterfrosken

Forumet er livet
Både i går og i dag har jeg ikke kjent så mye bevegelser som normalt. Er det normalt, eller kan det være tegn på at jeg har vært sinnsykt stressa, og deprimert i noen dager? Håper på svar...klem

Ps: Kan det påvirke barnet på noen måte? Bekymrer meg litt for tiden...
 
Ikke for å stresse deg, men jordmor sa til meg at etter uke 26 eller 28(husker ikke helt hvilken), så bør man søke råd hos noen(lege,jordmor,føden), om bevegelsene forandrer seg ved at bli mindre enn de vanligvis har vært eller slutter.

Sikkert ingenting å bekymre seg over, men ingen vil klandre deg om du tar en telefon!!!

Lykke til!!!!
 
Ok. Får se hva jeg gjør... men tenkte kanskje at det kan være fordi jeg har stressa litt også...
 
Ja, mente ikke sånn.

Er sikkert en naturlig grunn til det
 
Slapp av, tok det ikke sånn. Får ta meg et glass med brus, og en sjokoladebit, og legge meg ned og kjenne. Da burde den jo bli litt mer aktiv..
 
jepp.

lykke til
 
Takk for den... er det like lite utover dagen i morgen tar jeg kontakt. Men jeg har jo kjent liv, bare mindre. Og det er jo naturlig at man blir litt ekstra bekymret...
 
Oi...så at det ble litt feil i formuleringen... Mente det med takk altså...[:D]
 
Hei Jannicke T. I og med at du er så langt ut i svangerskapet, så er det ikke uvanlig at det blir litt "mindre" bevegelser. Jeg og hadde det sånn, men det var pga at det begynte og bli trangt:) Mulig det er det samme med deg også:)
Greit og sjekke om det "varer" over lengre tid.

Hilsen Sandra
 
Jeg har også lest dette om mindre bevegelser. Min lille gutt sparker ikke så mye lengre, men det er regelmessig. Og drikker jeg julebrus så er det liv der nede.
Sjekk med jordmor/lege for sikkerhets skyld.
Klem
 
heisann..

husker ikke hvilken uke jeg var i,men det var i allefall en dag jeg ikke hadde kjent liv...jeg ringte til føde her jeg bor på kvelden og ble spurt om jeg hadde prøvd å drikke litt brus eller spist skjokolade.det skulle hvist hjelpe...men rundt den tiden klarte jeg ikke få i meg noe slikt...jeg fikk deretter beskjed om å komme ned samme kvelden...
der tok de UL og fant ut at barnet hadde det fint...
og hun jeg snakket med sa at det er bedre å være føre var...skulle det være noe galt så kan man redde det...

håper det ordner seg for deg da....bør som sagt ikke være noe galt...

lykke til

klem[:)]
 
Back
Topp