lite liv/sykehus

September16

Glad i forumet
Har følt så lite liv siden torsdag, så tok turen til sykehuset i dag. Alt var perfekt.blod trykk, puls, hjerte slags osv. riktig størelse og vekt til uke 29. å riktig mengde foster vann å hun får all næringen hun skal ha via navlestrengen. hun undersøkte det å :) så nå kan jeg slappe av..

huff ikke bare bare å være gravid første gang. godt å få sjekket en gang for mye, en for lite. prinsessa hadde bare snudd seg. Men godt å få sjekket alt ♥ Så koselige damer som jobber på føden :)

Å så bra du fikk vite at alt var i orden. Husker jeg gjorde det samme med mi første. Er absolutt bedre å sjekke en gang for mye. :-)

ja det letta veldig å få høre at alt er bra. var så frustret å lei meg i mårres at jeg bare ringte inn:)

Huff, ja ikke greit å være urolig. Har vært der i desember jeg å, hadde helt angst og det var ganske ubegrunnet også.
Tror det er hormonene som gjør at man blir sånn, er jo faktisk helt sprøtt å være gravid og ha en liten baby inne i seg.
Heldigvis er jeg ikke redd for å ringe hvis jeg blir urolig, de er nok veldig vant til småhysteriske gravide damer:)

Så bra at alt stod bra til inni der! :) Og som det blir sagt; heller en gang for mye! Var innom en gang sist graviditet vi også. Det er ikke en god følelse å ikke ha kjent liv på flere timer, og så "krangler" du litt med deg selv om hvor lenge du bør vente før du ringer, og så vil man ikke være hysterisk førstegangs.. Men så tar de deg gjerne veldig seriøst når du først kommer på føden til sjekk :) I hvert fall når man er såpass langt på vei som vi er nå!

Back
Topp