Lite liv innpå her...;)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Ganske rolig innpå her for tia....håpe d blir meir innlegg å sånt etter hvert

Enig
Men er jo sommer og ferie. Har selv vært litt borte i det siste og skal være borte neste uke.
Regner med det blir mye å snakke om etter ordinære UL`er

Det er jo veldig rolig over alt her inne, men blir ikke mer liv enn man lager sjøl :-)

D e sommerferie ja,d har æ itj tenkt over :) Blir nok meir fart etter vi har vorre på ordinær ul aill sammen

Enig! Jeg ligger under dynen på sofaen i dag, lavt blodtrykk, så klarer såvidt å stå! :p Ligger her og propper i meg lakris, bananer og drikker vann! Leter etter nye ting å lese på her inne hele tiden, men veldig lite å finne! :p 

Æ har prøvd å laga nån innlegg idag,så d blir litt liv

Tuppeline skrev:
Æ har prøvd å laga nån innlegg idag,så d blir litt liv

Tommel opp!

plutselig er halvparten sofaslitere og sykemeldt med masse bv-tid.. Fulle i hormoner, og krangletråder.. Gleder meg =)

Guttungen er i full fart hele dagen, veldig glad i å klatre på meg om dagen...så får ikke sett så mye før han sover. Gleder meg til ferien er over

Veldig enig. Må for min egen del skylde på den dårlige formen for tida med mye kvalme;/ Satser på å komme sterkere tilbake etter ferien:)

Prøver å være aktiv her, selv om jeg har ferie og er bortreist. 
Håper på ett livlig forum, uten så mye krangling;) 

Elissa85 skrev:
Prøver å være aktiv her, selv om jeg har ferie og er bortreist. 
Håper på ett livlig forum, uten så mye krangling;) 

Samme her :) Håpe på masse liv, uten krangling

Leser en del, men orker ikke svare så mye. Mye mer sliten denne gangen når jeg har en 1 åring i tillegg til en i magen! Håper det blir bedre litt ut i 2. trimester...

Jeg er her, men sliter litt med å finne ut av dette forumet...

R84 skrev:
Leser en del, men orker ikke svare så mye. Mye mer sliten denne gangen når jeg har en 1 åring i tillegg til en i magen! Håper det blir bedre litt ut i 2. trimester...

Jeg slet veeeeldig med trøtthet i 1 trimester, men nå merker jeg at jeg har mer energi :D 
Så det er håp :D

Back
Topp