Lite liv her idag

Jeg er her! [:D]
Har vært ute og shoppet litt .. hadde store planer om å bli ferdig med julegavene, men den gang ei! Har bare et par igjen da, så det skal nok gå fort [;)]

Vesla sover, men synes jeg hører hun begynner å våkne der inne nå!

Oliver har sovet kjempebra i dag så jeg har styrt og stelt på kjøkkenet i dag jeg da [:D]
Baka litt og rydda og vaska!

I dag har jeg vært opptatt med å prøve å vaske og rydde i leiligheten, samtidig som Malene har vært såå sur og nektet og sove..
Nå er hun nede hos mamma, deilig med noen timer fri!
Så nå er jeg nesten ferdig med det som ska gjøres i leiligheten. Tenkte jeg skulle lage meg middag, se en film og dusje før hun kommer hjem..
Baare slappe av!

Ja her var det ikke mye liv idag....
Vi har henta inn juletre vi da.(sambo gikk ut i skauven å hogga til tross for han er sjuk) Ellers bare slappa av å tatt livet helt med ro.
prøve å bli friske til jul! Sebastian fikk si første tann idag og da.. hehe

Jeg har vært innom i dag å tittet...[8|]

Har stort sett vært ganske opptatt hele denne uken. I dag har det vært rydding og masse små-plukk. Tok stor vasken på tirsdag jeg, juletreet er allerede inne å pyntet. Og så måtte jeg slippe nissene fri! Synnøve er stor fornøyd nå, ser NISSER overalt...  

I morgen er det jule lunch på jobben, dit skal jeg & Patrick.Så skal jeg kjøpe de 2 siste julegavene!

I dag har Asbjørn og jeg rundvasket hele huset så nå er det klart til jul ![:)]

Back
Topp