Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sukkerholdig saft i hus kan du jo ta safttesten. Drikk et glass sterk, iskald saft og sleng deg på sofaen. Om du ikke kjenner noe innen en time, ville jeg tatt en telefon
Dette er grunnen til at jeg kjøpte meg doppler jeg har hatt den lenge og bare brukt den et par ganger, og det har vært på sånne dager da jeg ikke har kjent noe på lenge. Hvis jeg ikke kjenner noe etter at jeg har spist, og heller ikke når jeg legger meg om kvelden, så er det veldig kjekt å kunne ta den fram og høre at det er normal hjerteaktivitet der inne. Man begynner jo med en gang å tenke og bekymre seg når en ikke får noe respons. Bruker den minst mulig siden det virker som hun ikke liker den, hun begynner å romstere rundt og flytte seg vekk fra den når jeg bruker den. Men da får jeg jo ytterligere bekreftelse i form av bevegelser. Det er veldig kjekt å kunne prøve med saft, legge seg ned og sånn. Men hvis man da fremdeles ikke får respons så er doppleren fin