Lite kvalme - dårlig tegn?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Sist var jeg kvalm fra uke 8-12. Veldig kvalm og var sykemeldt!!!! Denne gangen blir jeg småkvalm, men ikke i nærheten av sist. Er så redd det er et dårlig tegn :(
 
Jeg var kvalm i første svangerskap fra uke 6-15. Andre svangerskap var jeg litt uggen i tre dager i uke 7. Ble baby begge ganger. Først ei jente å så en gutt.
Denne gang kom desverre kvalmen i uke 6. Bedre nå (10+3) men langt fra bra.

Tror ikke det har så mye å si :)
 
Jeg var ikke kvalm en dag med første mann. Uggen i en ukes tid med nummer 2. Denne gangen er jeg sykemeldt for kvalme. Så tror ikke der har noe å si i det hele tatt. Bare vær glad du slipper unna denne gangen
 
Var bare kvalm fra uke 6-9. Kastet aldri opp, men var veldig dårlig da av og på hele dagen... men fikk i meg mat og sånn og syns selv jeg har vært ganske heldig. Så det trenger ikke bety noe :)
 
Var mye kvalmere sist, kastet opp i halve svangerskapet - men nå har jeg så vidt vert kvalm. Kanskje motsatte kjønn denne gangen? Vet jeg har vert mer aktiv, spist bedre og vert mer i frisk luft denne gangen som kanskje hjelper også? Ikke noe å bekymre seg for hvertfall :)
 
Jeg har heller ikke vært mye kvalm, litt i uke 6 og 7. Er ikke uke 8 nå og merker ingenting til kvalme. Håper ikke det er et dårlig tegn!
 
Back
Topp