Lite kosete baby? *link*

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Jeg trodde lenge at jeg hadde verdens minst kosete baby. Hun vil gjerne holdes og være på fanget, men ikke snakk om å legge hodet inntil mamma og slappe av. I tillegg hata hun å bli pakket inn i teppe da hun var bitteliten (slik som "alle" sa jeg måtte gjøre for at hun skulle føle seg trygg og sove bedre).

Så fant jeg denne siden; http://www.babycenter.com/404_my-baby-wont-let-me-comfort-her-when-she-cries-help_13460.bc

Og ALT stemmer. Så jeg er altså ikke alene[:D]

Tror det var Rimpro som har samme greia...

Har en veldig lite kosete baby i hus jeg og, har aldri tid til å sitte å kose[:'(]

Kun hvis hun er veeeeldig trøtt, eller sjenert[8D] Men når hun slår seg eller gråter for andre ting er det heldigvis kun mamma som gjelder[;)] Håper hun blir mer kosete etterhvert, mamma vil jo ha masse kooooos[:D][8D]

Jesper har også hele tiden vært lite mottakelig for trøst fra meg om han har vært sint, og hele tiden dyttet meg fra seg selv. På dette har jeg også merket stor forskjell på begge guttene mine. Men jeg tror også at barna er i en alder nå som gjør at de ikke har så mye tid til å være kosen, for det skjer så mye nytt rundt dem, og de har blitt mer obs på det som skjer rundt dem også.

Back
Topp