Lite kjekk natt med masse kynnere!

*Blåklokke*

Glad i forumet
Juli13-jentene
Flere som sliter ekstra mye med kynnere på natten? Jeg har ganske lenge hatt kynnere gjennom dagen, men den siste tiden har jeg fått skikkelig masse kynnere de første timene etter jeg legger meg om kvelden...

I går kveld var det helt grusomt... Uansett hvilke stilling jeg prøvde å legge meg i, kom den ubehagelige strammingen... Det toppet seg selvfølgelig med at jeg måtte opp av sengen, og ut på toalettet, men hadde jo ikke sjans til å komme meg ut av sengen... Fikk heldigvis trillet meg ut av sengen tilslutt, før det gikk galt ;) Håper ikke dette har tenkt å fortsette de neste ukene...

Men nok om det... Ny dag, nye muligheter... Solen skinner (ihvertfall akkurat nå), og jeg har fri! :)

For meg hjelper det med et varmt bad før jeg går i seng, dusjen Jar sikker samme effekt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Liker det siste! :)

Men dumt nattesøvnen din ikke er så god for tiden :(

Jeg har ikke kynnere på natten enda, men kommer sikkert de også...
Får kynnere hver gang jeg ruller meg ut av senga for å gå på do eller noe da... og de varer lenge noen ganger syns jeg..
Har begynt å få litt bekken-vondt da. Sliter med å finne en god stilling om natten. Har kanskje noe med at jeg har gått ganske mye de siste dagene, men hvem vet: kanskje min bekkenløsning melder sin ankomst?

Håper du får slappa masse av i dag da, sånn at trøttheten ikke tar fullstendig overhånd.
Kos deg masse ute i sola!

For meg hjelper det med et varmt bad før jeg går i seng, dusjen Jar sikker samme effekt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg får forsøke et varmt bad eller en dusj før jeg legger meg i kveld... Takk for tips :)

jepp, mye. Gjennom hele natten de siste dagene. Vonde i tillegg. En paracet kan fungere samt et varmt bad/dusj eller varmeflaske. Funker ikke så mye på meg, men jordmor mente dette skulle hjelpe

Kanskje på tide å trappe ned på dagtid da? Er du i full jobb?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Kanskje på tide å trappe ned på dagtid da? Er du i full jobb?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Jeg har gradert sykemelding, så jobber kun 60 prosent for tiden. Jeg håper kynnerne skyldtes en litt for travel arbeidshelg, og at det roer seg litt fremover... Jeg har ihvertfall lyst til å jobbe 60 prosent frem til permisjonsstart... Hvis ikke kan ukene fort bli lange... :)

Back
Topp