Lillegutt her har gradvis den siste måneden blitt mindre og mindre interessert i puppen. Før han legger seg drikker han godt og han har et natt-måltid og da drikker han også veldig godt. Men ellers er det veldig lite jeg får i han. Ammer kun 4-5 ganger i døgnet, føler det skal så mye til før han er sulten. Prøver å tilby puppen selv om han ikke viser tegn på sult, men det skal han ikke ha noe av! Det kan fort gå 4-5 timer mellom hvert måltid. Har begynt med litt grøt, men det er veldig varierende hvor mye han vil ha av det også. Begynner å bekymre meg for om han i det hele tatt får i seg nok næring, kan ikke forstå at det skal være nok det han får nå.
Noen som har noen synspunkter? Er det vanlig at de kan ha perioder hvor de er så lite interesserte i puppen? Jeg har virkelig ikke lyst å slutte å amme enda, men all kjempingen på dagen begynner å bli slitsom.
Noen som har noen synspunkter? Er det vanlig at de kan ha perioder hvor de er så lite interesserte i puppen? Jeg har virkelig ikke lyst å slutte å amme enda, men all kjempingen på dagen begynner å bli slitsom.