hissigproppen
Gift med forumet
Jeg var ute med hunden vår i dag, da to jenter (hun ene har jeg sett mange ganger her vi bor) ville kose med hunden.
Så koste de, og spurte spørsmål om alder, rase osv.
Til slutt kom det frem at de kanskje ønsket å gå tur med hunen vår innimellom.
Jentene var vel sånn 8-10 år tipper jeg.
De spurte om hvor jeg bodde, hvilken ringeklokke og hele sulamitten,
Hun jeg har sett flere ganger før sa hun hadde hatt hunder før.
Hadde dere latt to jenter gå med hunden en liten runde i nabolaget innimellom? Hva hadde i så fall vært kriteriene?
Jeg tenkte at hvis de begynner å mase om det, så kommer jeg til å be om telefonnummeret til foreldrene og snakke med dem, og så avtale at de maks får gå en viss runde evt 10 min.
Hunden vår er vel noe av det lateste som er skapt på fire bein, utrolig tålmodig og har aldri gjort en flue fortred. Hun er blanding av Dachs, Dunker, Toller og Labrador, men er ganske liten (korte bein). Men hun kan dra temmelig hardt, selv om det er sjelden hun gjør det. Pleier heller ikke være spesielt interessert i andre hunder.
Men igjen, man vet jo aldri.
Noen innspill?
Så koste de, og spurte spørsmål om alder, rase osv.
Til slutt kom det frem at de kanskje ønsket å gå tur med hunen vår innimellom.
Jentene var vel sånn 8-10 år tipper jeg.
De spurte om hvor jeg bodde, hvilken ringeklokke og hele sulamitten,
Hun jeg har sett flere ganger før sa hun hadde hatt hunder før.
Hadde dere latt to jenter gå med hunden en liten runde i nabolaget innimellom? Hva hadde i så fall vært kriteriene?
Jeg tenkte at hvis de begynner å mase om det, så kommer jeg til å be om telefonnummeret til foreldrene og snakke med dem, og så avtale at de maks får gå en viss runde evt 10 min.
Hunden vår er vel noe av det lateste som er skapt på fire bein, utrolig tålmodig og har aldri gjort en flue fortred. Hun er blanding av Dachs, Dunker, Toller og Labrador, men er ganske liten (korte bein). Men hun kan dra temmelig hardt, selv om det er sjelden hun gjør det. Pleier heller ikke være spesielt interessert i andre hunder.
Men igjen, man vet jo aldri.
Noen innspill?