Lite hårvekst...

Oktober2020baby

Forelsket i forumet
Hei! Vet dette er litt rart spørsmål, men Leser så mye om at man får så mye ekstra hår og tykkere hår osv når man er gravid. Etter at jeg vokset håret mitt for over 6 uker siden har det vokst ut minimalt, og da mener jeg 3-4 hårstrå her og der. Andre?

Jeg er jo litt lengre enn dere i Oktober, men har heller ikke opplevd noe spesiell hårvekst i graviditeten :) Kanskje noe raskere hårvekst under armene (hurra...) som betyr oftere barbering - ellers niks nada.

Godt å høre! For venninna mi som er hudterapeut og driver med voksing, mener at jeg er litt uvanlig og alle de gravide som kommer til henne har ganske mye hår og at det vokser fortere. Mitt har derimot blitt motsatt... Så jeg ble litt stuss :dead:. Alt man skal henge seg oppi når man er gravid:banghead:.

Her vokser det også senere. I dei 2 andre gradivitetene har det vokst fortere men denne gangen vokser det tregere:)

Jeg har hørt at håret på hodet blir blassere i fargen og tynnere, så jeg synes ikke det høres så rart ut at man får mindre kroppshår. Kroppen må jo prioritere hva den bruker energi på! :-)

Jeg vokser brasiliansk fast, så der er det ikke økt hårvekst, men merker det andre steder på kroppen at hårene er noe mørkere og vokser raskere

Di første ukene av graviditeten så vokste håret noe enormt på meg, men føler ikke det vokser like fort nå lenger.. og jeg ikke bare har blitt vandt til det nå dao_O jeg har alltid barbert meg så jeg er glatt til en hvær tid, men nå i graviditeten har jeg bare måttet gi opp! Må barebere meg 2ganger om dagen da:laughing002:laughing002

Føler det meste er likt bortsett fra at jeg plutselig fikk hår rundt navlen ganske tidlig og det dukket plutselig opp lange hår en viss plass....

Her merker jeg det egentlig bare på at hodehåret har blitt tykkere. Gleder meg over det så lenge jeg kan. Det tynnes vel tidsnok ut igjen etter fødsel hehe

Håret på hode er blitt tykkere og på resten av kroppen vokser i rekord fart , så ikke mye glatt barbert her, da må det gjøres flere ganger om dagen :laughing025
Hadde i grunn ikke trengt tykkere hår på hode heller :schocked028

Back
Topp