Lite gravid- mage..

Bønnefrøet

Blir kjent med forumet
Jeg kjenner tydeligere spark og action fra lillegullet, men magen vokser absolutt ikke så mye som jeg hadde håpet og trodd. Folk jeg treffer blir svært overrasket når jeg sier jeg er i uke 22. Typisk kommentar: " Jeg har nesten aldri sett så liten mage i uke 22!". Ikke akkurat kult! Dette begynner seriøst å plage meg. Blir sint og bekymra, men vet jo at folk ikke mener det vondt... Jeg er høy (1.79), og er nok veldig lang i livet også, så har liksom "trøstet" meg med at det er derfor magen ikke ser stor og gravid ut nå. Skal til jordmor på tirsdag, og det skal bli godt å få klarhet i om jeg er helt unormal på magestørrelsen; SF- mål og den slags. Har jo vært til utallige UL i løpet av svangerskapet, og alt ser jo bra ut, det vokser og gror inni der, men skal bli godt å få jatte med en jordmor tror jeg. Noen andre som har det likt, eller kjenner til andre som har hatt det slikt?

jeg fikk sjokk da tante fortalte meg at hun var gravid med første....
hun er da noe over 180høy og tynn... og hun var i 7MND da hun
fortalte meg det!!!!! så du har nok ikke noe å bekymre deg for [;)]

Hovedsaken er jo at den lille vokser og gror som den skal! Da gjør det jo ikke noe hva folk sier. Folk sier jo så mye rart, at en kan jo bli rar av mindre. Ikke tenk så mye på hva folk sier, gled deg til samtale med jordmor og gled deg over at dit lille barn vokser og gror i magen din [:D]

slik var det med meg også! fikk kommentarer på jobb som; " hadde jeg ikke vist at du var gravid, så hadde jeg aldri kunnet ha sett det"... er først nå den siste uken at magen poppet ut :p og idag 21 + 6 så hadde jeg et symfysemål på 21 cm :) bare vent å se, din popper plutselig ut også :D

Tusen takk jenter- dere klarte å roe nervene mine noen hakk. :-) Tror jeg er ektra følsom for alt som er unormalt, siden det har vært litt kronglete vei frem til nå; prøverør og blødninger i snart 5 måneder. Jeg som til vanlig er den tøffingen, har bare blitt DEN nervebunten. Har bare så lyst å være NORMAL.. Men så er jeg vel egentlig det da. Som dere sier: Alle er forskjellige, og dette er normalt for min kropp. Men måtte tiden frem til JM- timen på tirsdag fly avgårde! [:)]

Ja kjenner til det med å ligge på ryggen: det er terapi for en sart sjel gitt! Hehe.. Da føler jeg magen viser bedre! Måtte magen snart poppe ut!! :-)

Back
Topp