Lite fostervann

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Er i uke 38 nå, men har hatt tanken på at jeg muligens kan lekke fostervann 1 ukes tid nå. Jordmor sa jeg skulle ta på ett bind men følte ikke det var så mye som kom da.

Er det noen som vet hvor lenge jeg skal gå med bindet eventelt før jeg tar kontakt med Føden?

Det skal sies at jeg var innom føden igår og fikk en ultralyd kontroll, da sa legen at jeg hadde litt lite fostervann. MEN sa ikke eller gjor ikke noe mer med det. Og nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet.
 
Er du bekymret, ringer du. Men det produseres fostervann kontinuerlig, og om det var farlig lite, ville de jo ha reagert i går?
Hvor lenge du må gå med bindet avhenger ingrunn av hvor mye du evt lekker....
 
Hvis du lekker så lite at du ikke vet om du lekker eller ikke, skal det ikke påvirke mengden fostervann i magen. Det påvirkes vel av andre faktorer også. Jeg har opplevd å lekke, og måtte gå med bind som jeg skiftet når det var bløtt og så veide de det. Ville ringt og snakket med jordmor isteden for å bekymre meg ble satt i gang pga dette første gang, men det var i f t infeksjonsfare da... du kan jo spørre hva som er planen
 
Føler du deg usikker, så er en telefon for mye enn for lite :) Spesielt når du er i uke 38, da er det bare å ringe og spørre om det er noe du lurer på.
 
Back
Topp