Lite fostervann

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Er i uke 38 nå, men har hatt tanken på at jeg muligens kan lekke fostervann 1 ukes tid nå. Jordmor sa jeg skulle ta på ett bind men følte ikke det var så mye som kom da.

Er det noen som vet hvor lenge jeg skal gå med bindet eventelt før jeg tar kontakt med Føden?

Det skal sies at jeg var innom føden igår og fikk en ultralyd kontroll, da sa legen at jeg hadde litt lite fostervann. MEN sa ikke eller gjor ikke noe mer med det. Og nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet.
 
Er i uke 38 nå, men har hatt tanken på at jeg muligens kan lekke fostervann 1 ukes tid nå. Jordmor sa jeg skulle ta på ett bind men følte ikke det var så mye som kom da.

Er det noen som vet hvor lenge jeg skal gå med bindet eventelt før jeg tar kontakt med Føden?

Det skal sies at jeg var innom føden igår og fikk en ultralyd kontroll, da sa legen at jeg hadde litt lite fostervann. MEN sa ikke eller gjor ikke noe mer med det. Og nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet.

Jeg tror at så lenge du kjenner godt med liv som normalt så er det ikke farlig. De hadde ikke sendt deg hjem om det var farlig.

Pass på å drikke nok
 
Da de sa jeg hadde lite fostervann, ble jeg bedt om å komme igjen etter tre dager, hvis ikke du fikk beskjed om det, så er det nok greit. Jeg har fått beskjed om å ha lav terskel for å ringe dersom jeg kjenner mindre liv enn vanlig.

Men dersom du er urolig, så ta en telefon og snakk med føden, de kan sikkert berolige deg. Bedre med en telefon for mye enn en for liten.
 
Er i uke 38 nå, men har hatt tanken på at jeg muligens kan lekke fostervann 1 ukes tid nå. Jordmor sa jeg skulle ta på ett bind men følte ikke det var så mye som kom da.

Er det noen som vet hvor lenge jeg skal gå med bindet eventelt før jeg tar kontakt med Føden?

Det skal sies at jeg var innom føden igår og fikk en ultralyd kontroll, da sa legen at jeg hadde litt lite fostervann. MEN sa ikke eller gjor ikke noe mer med det. Og nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet.
Hørte du noe tall på mengde fostervann?
 
Nei eller hun snakket om at 2 av lommene var på 1,5 cm og at det var veldig lite.
Ok, var andre lommer? Større eller mindre? Man bør ha minst en lomme som er over 2,5 tror jeg (Men jo flere lommer, jo bedre).
De har ofte snakket om et stort tall hos meg (i tillegg til cm på lommene), men jeg vet ikke hvordan de finner det eller hva grensen er der. Jeg har hatt 70 et par ganger og 80 en gang (jo høyere tall,jo bedre).

Men som sagt, er du urolig, så ring og snakk med dem.
 
Ok, var andre lommer? Større eller mindre? Man bør ha minst en lomme som er over 2,5 tror jeg (Men jo flere lommer, jo bedre).
De har ofte snakket om et stort tall hos meg (i tillegg til cm på lommene), men jeg vet ikke hvordan de finner det eller hva grensen er der. Jeg har hatt 70 et par ganger og 80 en gang (jo høyere tall,jo bedre).

Men som sagt, er du urolig, så ring og snakk med dem.
Det var 3 lommer på 11mm og 15mm så fant hun en fjerde lomme på 42mm.
Snakket med ei jordmor og hun mente det var innafor.
 
Back
Topp