lite fostervann..*oppdatert*

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
var på kontroll hos jordmor nå, hun har ul-apparat, så jeg får en sjekk hver gang jeg er der.
Hun mente det var litt lite fostervann i magen, så hun satt opp en time hos legen min i kveld for å sjekke det opp ordentlig.
Noen som vet hva som skjer om det faktisk er for lite fostervann?
--------------------------------------------------------------------------------------------------

da har jeg vært hos legen.. det var nok fostervann, ikke noe å være bekymra for!

men snuppa er litt liten.. i dag sa hun at hun var 2-3 uker under gjennomsnittet, og sist jeg var der for 3 uker siden var hun bare 1 uke under gj.snittet..
så da lurer jeg jo på om hun har vokst i det hele tatt! og den tanken slår meg ikke før jeg er på vei hjem

åååh dumme meg som ikke tenkte det og spurte før jeg dro fra legen!!

merkelig hvordan jeg fungerer for tida.. bekymra hønemor for lille bebisen i magen..

men alt så visst fint ut da, får stole på det..

Jeg har ei venninne med det( i mai forumet) hun blir fulgt opp nøye. Har babyen lagt seg riktig vei? Hennes har ikke det, og hun har for lite fostervann til at jenta snur seg.. Men, er veldig individuelt.. Kommer ann på hvor lite fostervann det er :)

jepp, bebis ligger riktig vei med hodet godt nedi bekkenet..
får vite mer i kveld tenker jeg.. blir bare litt nysgjerrig, er ikke urolig..enda[8D]

men hun blir fulgt opp nøye..for så å bli satt i gang om det blir altfor lite? eller mulig ks på henne da, siden bebis ligger feil vei..

Forrige gang jeg gikk gravid fant legen ut uken før termin at jeg hadde halvert fostervann. Ble sendt til sykehuset for sjekk, der gikk de grundig til verks for å sjekke frøkna. Hu lå godt nede i bekkenet med hode sitt og jeg ble sendt hjem. Hu ble fødd til termin, og ikke tatt noen skade av lite fostervann på slutten. Så tror nok ikke du trenger bekymre deg, men godt å bli sendt til en ekstra sjekk hos lege da. 

ORIGINAL: Sulla

Forrige gang jeg gikk gravid fant legen ut uken før termin at jeg hadde halvert fostervann. Ble sendt til sykehuset for sjekk, der gikk de grundig til verks for å sjekke frøkna. Hu lå godt nede i bekkenet med hode sitt og jeg ble sendt hjem. Hu ble fødd til termin, og ikke tatt noen skade av lite fostervann på slutten. Så tror nok ikke du trenger bekymre deg, men godt å bli sendt til en ekstra sjekk hos lege da. 

ja, er sikkert ikke noe å bekymre seg over, bare jeg blir fulgt opp ordentlig så[:)] har aldri i verden tenkt tanken på at jeg kommer til å bli satt i gang, tviler på at det skjer.. men kan jo ikke alltid få det som man vil da!
uansett ikke lenge igjen før vi er ferdige med digre mager her hele gjengen[:)]

oppdatert

Så fint at alt så bra ut! 

Back
Topp