Lite fosteraktivitet

Bruker46lm

Lovelittleone
Hei!:)
Har hatt en uke der det ha vært veldig lite med bevegelser og sparking fra lillegutt, noen dager kjenner jeg ingenting og andre dager er det så vidt jeg kjenner noe.. Og før har jeg kjent han kjempe masse, kjempe livelig! Men men har avtatt :( var hos jordmoren i dag og ble henvist til sykehuse, skal dit i morgen. Fikk høre at de skulle ta vaginal ultralyd for og finne ut hvordan han ligger.. men hvordan ser de om det er greit? Kan ikke forstå at den vaginale ultralyden skal være så sikker at det ikke er noen fare.. Noen som Har opplevd det samme ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ha noe med måten han snur seg på kanskje? Hvordan han ligger til tider. Men bra at du får sjekket det ut.

Trodde ikke vi skulle kjenne noe hver dag før rundt uke 30 jeg? Håper det går fint da og at du blir beroliget.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er vist nå man skal kjenne det mest, for når man kommer opp rundt i 30 og over så blir det for lite plass og da beveger ikke babyen på seg like mye :)
Tusentakk :)

ynaga9aq.jpg

Utdrag fra babyverden.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja har lest dette :))
Er veldig sant, har funket før men dessverre ikke nå.. Men alt er sikkert greit, men er førstegangs gravid så blir fort bekymret! Hehe :))

Skjønner godt at du blir bekymret! :)
Det er sikkert det at han ligger slik at du ikke kjenner han så godt. Kanskje han sparker inn i morkaken?
Ønsker deg uansett lykke til i morgen!

Jeg har det likedan og er nå halvveis i uke 27. Det er store variasjoner på hvor mye jeg kjenner fra dag til dag. Jeg har morkaken lavt foran og merker ingen bevegelser i det området. Har innsett at jeg bare må leve med disse variasjonene. Skal lufte det for legen når jeg skal dit om et par uker, men tror nok dette mønstret er normalt for vår baby.

De tar nok innvendig OG utvendig.. Gjør de i hvert fall på sykehuset hvor jeg har Vært på sjekk :-) håper alt gikk bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er selv førstegangsgravid og kjenner på bekymringen om jeg ikke har kjent noe av den lille iløpet av dagen... Prøver å være rolig og fornuftig, men er vanskelig ;-)

Jeg var inne i uke 28/29 med de to andre pga lite aktivitet. Var ingenting galt ;) så denne gang forbereder jeg meg på at det blir sånn :P

Ser det er mange som er/har vært like bekymret som meg!
Var ikke noe som var galt hos meg heller :) heldigvis! Lykke til alle dere andre mødre som skal ha snart! Er en spennende tid :D

Jeg har hatt det helt likt de siste 3 dagene. Syns det er lite liv i forhold til normalt. Men jeg kjenner litt liv av og til. Og syns jeg har hatt litt vondt i magen også. Har også fått større mage de siste dagene. Om det ikke blir bedre til mandag, så ringer jeg JM.

Jeg har hatt det helt likt de siste 3 dagene. Syns det er lite liv i forhold til normalt. Men jeg kjenner litt liv av og til. Og syns jeg har hatt litt vondt i magen også. Har også fått større mage de siste dagene. Om det ikke blir bedre til mandag, så ringer jeg JM.
Akkurat d samme som til meg det...

Back
Topp