Har hatt en venninnegjeng siden VGs.. Vært venner i 11-12 år nå.. Vi har møttes så ofte vi har mulighet, da noen av dem bor langt unna. Jeg har ofte vist initiativ til å møtes.
Sendte dem nyheten om graviditeten og en av dem svarte ikke engang og hun andre skrev bare oi, gratulerer
Ikke fått noen spørsmål om hvordan formen er eller hvordan det går. Kjenner jeg blir veldig skuffet over lite engasjement da dem har visst at vi har prøvd en liten stund og at jeg har ønsket meg barn siden VGS. Føler meg liksom litt alene nå. En av dem har jeg møtt ofte og hun virker mer glad på mine vegne.
I en nyere venninnegjeng har to av venninnene mine begynt å strikke babytøy til meg og vært mer engasjerte. Spurt hvordan formen er o.l. Selv om hun ene hverken har barn eller kjæreste.
Har jo vist til dem at jeg har blitt glad for deres forlovelser, huskjøp o.l. Så synes det er ganske sårt..
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre fremover. Kanskje jeg må få meg noen venner i lignende situasjon som meg. Vurderer å bli med på gravidyoga og fødselsforberedende kurs. Kanskje jeg møter noen nye der..
Noen som har vært i lignende situasjon?
Sendte dem nyheten om graviditeten og en av dem svarte ikke engang og hun andre skrev bare oi, gratulerer
I en nyere venninnegjeng har to av venninnene mine begynt å strikke babytøy til meg og vært mer engasjerte. Spurt hvordan formen er o.l. Selv om hun ene hverken har barn eller kjæreste.
Har jo vist til dem at jeg har blitt glad for deres forlovelser, huskjøp o.l. Så synes det er ganske sårt..
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre fremover. Kanskje jeg må få meg noen venner i lignende situasjon som meg. Vurderer å bli med på gravidyoga og fødselsforberedende kurs. Kanskje jeg møter noen nye der..
Noen som har vært i lignende situasjon?
Jeg har vært i lignende situasjon, men også på den andre siden. Litt langt svar, håper dere overlever.
Hvis ikke får jeg prøve å bli kjent med andre i lignende situasjon som meg.
Bra at du klarte å si ifra til venninnen din om dette og at det ordnet seg til slutt