Lite Energi!!??

Lottemari <3

Betatt av forumet
Er det noen som har noen råd som kan hjelpe med å få litt energi??

Sliter  fælt om dagen med utrolig lite energi og overskudd til å gjøre noen ting.. Er også konstant trøtt. Føler at jeg ikke strekker til hverken som mor eller i huset, og gubben begynner å bli mektig irritert:(

har tenkt litt på det gerimax greiene, men har liksom ikke turt å ta steget dit hen. Noen som har prøvd det?

Er det noen som kan hjelpe??

jeg har prøvd de og man får mye mer energi av de. og det er sant de funker på bare en kort halvtime[:)]
men det er som mange andre urter og sånn skal ikke tas når man ammer eller er gravid.

Okei, jeg ammer ikke så det trenger jeg heldigvis ikke bekymre meg for. Lurer på om jeg ikke må ta å prøve dert altså. For dette er ikke holdbart lenger:( føler ikke at jeg gjør nok med lillemann i det hele tatt:(

har du for lite av noen vitaminer i kroppen??

kom deg ut, prøv å gå en tur hver dag[:D] er kjempe godt[:)]

legger du deg seint??

Ikke for å være dust, men det er faktisk helt SYKT hvor mye energi du får av å bevege deg litt og spise sunt. Er ikke trett iløpet av en dag i det hele tatt, uannsett om jeg står opp kl 06 eller kl 10 visst jeg er sunn og aktiv. Men jeg er ikke det nå da [8D] Så jeg er også en del trett [8D]

Kan være et tips å sjekke jernlagrene også. [8|]
Mange som får jernmangel i forbindelse med svangerskap, fødsel og amming, meg inkludert.

Var til slutt så slapp at jeg feks ikke klarte å bade mini eller gå opp i 2. etg hvor badet er for å skifte på han.. Skikkelig leit..[:(]

(OBS! Husk at jernnivåene kan være lave selv om blodprosenten er normal! Få evt legen til å sjekke begge deler.. [;)])

Håper det går seg til for deg snart! Vet sjøl hvor trasig det er når man er så sliten..
Klem!

Jeg har vært hos lege og sjekket ut en del forskjellig, men finner fåreløpig ikke noe feil. Skal prøve å få sjekket ut litt til altså.

Jeg vet at det hjelper veldig å komme seg litt ut, og de dagene jeg har hatt energi til å komme meg ut med vognen, har jeg gjort det:D og det er kjempe deilig.

Men sånn som det har vært i et par dager nå, så sliter jeg bare med å holde meg våken i det hele tatt. Og jeg tør heller ikke ta meg en lur når lillemann har dagsluren sin, for da er jeg redd jeg ikke våkner når han våkner:(

Føler meg som en skikkelig dårlig mor. Så jeg håper jeg klarer å løse dette på et vis.

takk for alle fine svar så langt:D

Ut å gå tur!![:)]

Jeg var veldig mye trøtt og hadde lite energi før. Men jeg hadde faktisk lite b-vitamin og lite jern, så jeg bruker Amino Jern - Ferrochel, som du får på helsekostbutikkene, nå. Hjelper meg masse.

Det som hjelper meg er mase frisk luft, lange trilleturer kombinert med Zumba og spinning på treningssenteret 3 ganger i uken! Det gir energi og helsegevinst!!:)

Back
Topp