Lite energi, trøtt og sliten

Millimeter

Andre møte med forumet
Er det flere som føler seg sliten og har lite energi?

Jeg er 13+0 i dag, og syntes dagene er tøffe. Jeg er fortsatt kvalm innimellom, sover mye og føler energinivået er på bunn.
Har en 2,5 åring i tillegg så kan ikke bare legge meg på sofaen når jeg vil.
Har jobbet 50% i 1 måned nå og det hjelper. Men selv de dagene jeg er hjemme er jeg helt skutt på kvelden, og legger meg rett etter poden.
Har sjekket blodprosenten og andre vitaminer, og alt var bra.

Bekymrer meg en del for at dette svangerskapet skal gå bra. Fikk svar på duo-test i går og da var alt fint, med lav risiko for 3xtrisomi. Kanskje jeg har brukt mye energi på denne testen. I dag er jeg i alle fall ikke i form.

Flere som har det slik?

Jeg har jobbet meg opp fra 100% sykemelding til nesten 50% snart (økt litt og litt). I starten var det pga kvalme og svinmelhet, men nå er det pga tidvis morgenkvalme og at jeg 70% av tiden føler meg utslitt. Må stadig sitte hvis jeg blir stående en liten stund, f.eks. når jeg lager mat. Er 14+3.

Ligg på lading når ungen er i bhg. Også er TV en god barnevakt til energien kommer tilbake:)

Er du sykemeldt da? Jeg er sykemeldt pga kvalmen og sover lenge på morgenen. :) Hadde ikke gått uten ekstra søvn nå.

Jeg er fortsatt veldig trøtt og sliten. er 15+2 i dag.. i går la jeg meg kl 8 på kvelden og sov til morran.. Jeg jobber 100 prosent. føler det går greit sjøl om jeg er ganske kaputt når kvelden kommer. har store gutter så de er ikke like avhengig av meg nå som en eventuelt 2 åring ville vært.

Kan skrive under på å være sliten! Har ikke fortalt på jobben enda bortsett fra et par veldig nære kollegaer, og jeg har en hektisk jobb. Jobber fullt og vel så det, så kjenner godt at det tar på! Har blitt lite aktiviteter utenom jobben i det siste vertfall..

Huff a meg . Høres ut som du trenger mer hvile. Kanskje det kan være aktuelt å øke til 100% i et par uker?

Jeg er fremdeles dårlig, kvalm og null energi. Skulle egentlig tilbake 50% i jobb. Men det går ikke enda. Kjipt å være sykemeldt. Men nå får jeg hvile når guttene mine er på skolen og i barnehagen :happy:

Jepp! Har vært 100% sykemeldt en uke nå pga dette! Er helt ødelagt av å funke i hverdagen! Så legen min mente at nok var nok, trenger ikke å være flink pike på en uke enda :) veldig deilig at ho tvang på meg en sykemelding!

Jeg er helt ødelagt.. Konstant utslitt.. Er i uke 14 men fortsatt veldig kvalm og svimmel og har hodepine nesten hele dagen. Pluss at bekkenet verker mye.. Jeg jobber 100% fortsatt og har en aktiv liten gutt på 2 år hjemme. Merker det dessverre snart går mot sykemelding :(

Back
Topp