Lite eller ingen symptomer

Høstmamma 20og22

Flørter med forumet
September To Remember 2022
Hei. Er 5+4,har så og si ingen symptomer. Litt hard mage og av og på litt kvalm, blir litt bekymret. Andre som har få symptomer?

Hadde veldig ømme pupper ved forrige graviditet, men ammer fortsatt, så kanskje det kan være grunnen?

Hei, ville nok ikke tenkt for mye på det da det er lett og overtenke.
(Tenk om man kunne la være):hilarious: Hver sv.skap er ulik den forrige, så
at du har lite eller ingen symptomer høres fristende ut. Jeg er konstant kvalm
og trøtt. Ikke vært så dårlig i de andre graviditetene. :banghead: Nesten som jeg misunner
de/dere som ikke har symptomer i det hele tatt. Er 5+6 i dag, håper kvalmen forsvinner
snart.. :meh:

Forrige svangerskap har jeg ikke hatt symptomer. Fikk blødninger fra uke 7-8, og var trøtt. Uke 12 var jeg kvalm noen dager og så kom bekkenløsning uke 13. :happy:

Nå startet alt før jeg fikk positiv test, kvalme, oppkast, diare i en uke fra ca 7dpo. :hungover:Er 5+1 og er kvaml og trøtt. Bekkenet er allerede i krangel og jeg har vært hos fysio en gang. :facepalm:
Jeg prøver å være takknemlig for de symptomene jeg har, men det er vanskelig da det er slitsomt å være kvalm mesteparten av tiden. Så er det noen dager hvor jeg ikke har symptomer, og da lengter man etter de :hilarious:
Men hver graviditet er forskjellig, og hver kropp reagerer foskjellig. Håper tiden går fort til man kjenner bevegelsene så er man litt tryggere på ting :)

Jeg har også ingen/lite symptomer som er enkle å spore til graviditet. Er trøtt, men det er jeg jo hele tiden uansett ;) Har vondt i ryggen og tidvis i andre ledd, men det kommer og går og kan også være belastning/treningsverk grunnet at jeg fikk trent ekstra mye i jula.
De andre svangerskapene har jeg også sluppet lett unna, annet enn litt småtterier og at man er sliten.

mangel på vondter og plager bekymrer meg. Mistet før, og da leter man etter alle tegnene man kan finne. Og da er det frustrerende å ikke ha noen tegn, selv om det selvfølgelig er digg når man kommer dit at man vet det går bra.

Jeg har heller ingen symtomer annet enn litt ligamentssmerter her og der, litt ømme pupper. Er også bekymret for det, vil ha en bekreftelse på at ting går normalt. men begge gangene jeg mistet i MA var jeg kvalm og uvel. Så ingen garanti uansett..

Jeg har absolutt ingen symptomer, hadde heller ikke det med hun jeg har nå. Hadde jeg ikke hatt uteblitt mens og positive tester, hadde jeg aldri gjetta at jeg er gravid.

Lite symptomer her også. Er 6+4 i dag og eneste symptomet så langt er hyppig blodtrykksfall når jeg reiser meg opp eller gjør brå bevegelser. Forrige svangerskap ble jeg litt småkvalm/uggen i uke 8 til uke 11, men ellers ingenting og det resulterte i en frisk og fin jente. Jeg ammer også, har ikke merket noen endringer på brystene enda.

7+0 her. Lite symptomer, her også. Var veldig tørst i starten, men det har roet seg. Var litt småkvalm noen dager i forrige uke. Merker bare en sjelden gang til brystene. Men ikke en dråpe blod, så jeg forsøker iherdig å glede meg over graviditeten. Noen dager går det bra. Andre dager er det mange negative tanker. TUL om en uke. Det blir så spennende.:nailbiting:

Back
Topp