Lite eggløsningsslim

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei, dere!
Jeg har til vanlig hatt ganske mye eggløsningsslim rundt eggløsningen. Men i forrige syklus merket jeg til veeeeldig lite og det samme er det denne syklusen. Har også testet positivt på eggløsningstest allerede på dag 10?! Pleid vanligvis å ha det rundt 13/14. hva kan grunnen være for plutselig nesten ikke noe slim? Og tidlig eggløsning? Er det forsatt mulig å bli gravid, selv om jeg ikke har det slimet og tidlig test?
 
Hei, dere!
Jeg har til vanlig hatt ganske mye eggløsningsslim rundt eggløsningen. Men i forrige syklus merket jeg til veeeeldig lite og det samme er det denne syklusen. Har også testet positivt på eggløsningstest allerede på dag 10?! Pleid vanligvis å ha det rundt 13/14. hva kan grunnen være for plutselig nesten ikke noe slim? Og tidlig eggløsning? Er det forsatt mulig å bli gravid, selv om jeg ikke har det slimet og tidlig test?
Jeg ble gravid på el nesten 1 uke før tiden :) og har aldri merket noe til EL slim
 
Jeg er gravid med nr. 2, men aldri hatt synlig eggløsningsslim :shy:
 
Jeg merka brått nada el slim i fjor etter MA men ble gravid likevel , flere ganger også , men kjemisk . (Ikke pgr lite slim altså )

Det er som regel en del oppi der uten at det kommer ut også :) hvert tråder om det før og mange har blitt gravide uten synlig el slim :)
 
Hei, dere!
Jeg har til vanlig hatt ganske mye eggløsningsslim rundt eggløsningen. Men i forrige syklus merket jeg til veeeeldig lite og det samme er det denne syklusen. Har også testet positivt på eggløsningstest allerede på dag 10?! Pleid vanligvis å ha det rundt 13/14. hva kan grunnen være for plutselig nesten ikke noe slim? Og tidlig eggløsning? Er det forsatt mulig å bli gravid, selv om jeg ikke har det slimet og tidlig test?
Har aldri sett noe til slim. Blitt gravid to ganger. :happy:
 
Men hva med at jeg har fått tidligere eggløsning enn det jeg pleier? På Cd 11
Jeg har alltid hatt tidig eggløsning og ble gravid på med EL på cd 11 i april (men mistet, men har to barn fra før).
Har hørt at grapefruktkjerneekstrakt skal hjelpe til med å få mer slim. Du kan jo prøve det og se om det hjelper for deg. Selv pleier jeg å ha mye slim, men første EL etter aborten hadde jeg ingenting.
 
Men hva med at jeg har fått tidligere eggløsning enn det jeg pleier? På Cd 11
Jeg fikk eggløsning nå en uke seinere en det jeg egentlig skulle. Jeg hadde til og med en liten blødning og masse EL rundt den tiden den skulle komme, men den kom en uke senere. Få el på CD 11 er ikke unormalt. Da har jeg fått innimellom også
 
Back
Topp