Lite egg etter uttak

Juvelen10

Glad i forumet
Da er egguttaket gjennomført, til og med uten annen smertelindring enn Paracet og Ibux! Gikk så fint, litt ubehag men absolutt overkommelig ☺️ Så om flere gruer seg til morfin og vurderer å droppe det, spør om å få satt veneflon i tilfelle du trenger smertestillende..

Vi fikk bare ut to egg, så skuffet… Noen som har fått ut få egg der alt har gått fint? Så nervøs for å få en tlf før innsett tirsdag :sorry:

Jeg fikk ut bare 3 egg. Ene ble til barnet mitt og jeg fikk 2 blasto på frys. Så alt kommer ann på kvaliteten og ikke mengden. Det kan være gullegget :)

Jeg fikk ut bare 3 egg. Ene ble til barnet mitt og jeg fikk 2 blasto på frys. Så alt kommer ann på kvaliteten og ikke mengden. Det kan være gullegget :)
Takk for svar, du har jo rett! Bare fallhøyden som blir så stor når det er få egg… Men håper det er hvertfall et bra egg som overlever ☺️

Jeg fikk ut 4 på tirsdag, 2 var ikke bra og 2 ble befrukta. Så skal sette inn ene i morgen.

Jeg fikk ut 9 egg, men kun 3 som var helt til slutt. Så kvalitet over kvantitet:Heartred krysser fingrer for gullegg

Jeg har nå hatt tre uttak og alle gangene var det få egg.

1 gang: 2 egg, ble barn
2 gang: 3 egg, bel barn
3 gang: 3 egg, ruger...

Få egg er ikke synonymt med at det ikke går, du trenger ikke mange egg, bare kvalitet. Jeg har tre uttak og tre innsett, lav amh og stigende FSH, så det er absolutt mulig. Jeg krysser fingrene for dere!

Og grunnen til at vi har tre uttak når vi hadde flere egg enn barn er fordi: første ekstra egg ikke tålte tining. Andre forsøk hadde vi to igjen til innsett og vi satt inn begge to (ble heldigvis bare ett barn), og nå siste gang hadde vi bare ett igjen når vi kom til innsett.

Få egg er ikke synonymt med at det ikke går, du trenger ikke mange egg, bare kvalitet. Jeg har tre uttak og tre innsett, lav amh og stigende FSH, så det er absolutt mulig. Jeg krysser fingrene for dere!

Og grunnen til at vi har tre uttak når vi hadde flere egg enn barn er fordi: første ekstra egg ikke tålte tining. Andre forsøk hadde vi to igjen til innsett og vi satt inn begge to (ble heldigvis bare ett barn), og nå siste gang hadde vi bare ett igjen når vi kom til innsett.
Oi, så fint å høre det har gått så bra med få egg :D Håper virkelig det går samme vei for oss også, prøver å ikke tenke negativt men det er jaggu vanskelig.. Håper dagene går fort og at det blir innsett på tirsdag :nailbiting: Når har du testdag? Så spennende for dere også i tiden fremover ❤️

Hei :happy: En liten avsporing her, men er det lov å spørre om ca hva din FSH ligger på? Jeg har også lav AMH og noe forhøyet FSH. Føler jeg hører mye mindre om forhøyet FSH enn lav AMH, så er nysgjerring. Det er også helt lov å ikke svare om du ikke vil. Uansett, kjekt å lese om så god suksessrate, også når verdiene ikke er helt perfekte! Det gir håp til neste ivf-forsøk i alle fall:love2

Hei :happy: En liten avsporing her, men er det lov å spørre om ca hva din FSH ligger på? Jeg har også lav AMH og noe forhøyet FSH. Føler jeg hører mye mindre om forhøyet FSH enn lav AMH, så er nysgjerring. Det er også helt lov å ikke svare om du ikke vil. Uansett, kjekt å lese om så god suksessrate, også når verdiene ikke er helt perfekte! Det gir håp til neste ivf-forsøk i alle fall:love2
Jeg vet ikke hva den lå på denne runden, men i 2020 var den på 19. Det er ikke veldig høyt, men litt høyere enn forventet.

Legen sa at dersom man er litt stresset kan det slå ut på FSH.

Oi, så fint å høre det har gått så bra med få egg :D Håper virkelig det går samme vei for oss også, prøver å ikke tenke negativt men det er jaggu vanskelig.. Håper dagene går fort og at det blir innsett på tirsdag :nailbiting: Når har du testdag? Så spennende for dere også i tiden fremover ❤️
Jeg er ferdig med testing. Har allerede kommet til uke 10 og har allerede hatt to ultralyder :Heartred

Jeg har hatt en runde med ivf.
Hadde kun 4 folikkler på venstre side, hvor to av de var for små og måtte bosted med sprøyter i håp om at de ble store nok. Høyere side hadde ingenting.
Ble egentlig anbefalt og avbryte forsøket og håpe på en bedre syklus mnd etter. Men vi valgte å prøve.
På uttaksdagen var det kun to folikkler som var store nok og resultatet ble ett egg!
Noen dager etterpå satt vi det befruktede egget tilbake. I dag er jeg 25+2 så det er fullt mulig :Heartpink :Heartpink :Heartpink

Jeg fikk ut 4 egg, 2 ble ikke noe av og 2 ble befrukta. Fikk satt inn 1 i går og er nå ruger det andre ble fryst i dag.
Så vil si fullt mulig med få

Back
Topp