Lite blodspor

GunnElise

Flørter med forumet
fikk et lite blodspor i dag. Er 7+2. Er jo nå selvsagt superengstelig. Det var i 11.30 tiden. Ikke kommet noe mer siden. Men kjenner endel stikkninger/murringer. Men går jo å kjenner konstant etter nå hele tiden også.... Har time til TUL hos privat gyn på onsdag, men plutselig kjennes det uendelig lenge til. Hvordan har andre gjort det?noen som har blitt henvist til poliklinikk på dagen for sjekk? Eller må det søkes og ventes?
 
Ville nok også bekymret meg over blodspor om jeg fikk det, selv om jeg vet at blodspor er egentlig noe man kan få og er stort sett helt ufarlig.
Så skjønner du er bekymret, men logisk sett skal du egentlig ikke bekymre deg[emoji173]
 
Tror ikke at det er noe farlig om det kun var litt:) noen har jo menslignende blødninger i flere mnd i svangerskapet.. Men jeg kan selvfølgelig ikke garantere noe.

Se linken jeg sender med. Jeg tror dette går helt fint, sender deg en god klem og ønsker deg lykke til på ultralyd på onsdag :happy:

https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/
Takk, ikke kommet noe mer blod. Deg var kun en liten tynn tråd... Ikke noe smerter heller. Men har fått meg en støkk og er litt engstelig.
 
Takk for omtanken. Ikke noe blod. Fikk byttet timen jeg hadde til TUL til kl 13 idag. Orker ikke gå og være engstelig til onsdag. Nå er det bare å holde ut til kl 13, men gruer meg. Er engstelig for dårlig nytt.

Så bra det ikke var mere blod!;)
Skjønner. Lykke til tenker på deg. Si fra etter timen om du vil. Så krysser jeg fingrene for at alt er bare bra :):)
 
Åh nei[emoji17][emoji17] Det er liksom ikke så mye å si for å trøste... Jeg vet så godt hvor vondt det gjør.. Klem til deg[emoji173]️
 
Back
Topp