Lite blod under mens? Erfaringer ?

Bid-jojo007

Gift med forumet
Himmelbarn
Junispirene24❤️
Hei.
Jeg tar sjansen på å spørre her. De siste 3-4 syklusene så har den vært uregelmessig, lang og en gang kom ikke el. Men det jeg også opplever er at når mensen kommer så er det så lite blod som kommer ift hvordan det var før (for ca 6 mnd siden). Merker også at jeg ikke har de typiske mensensmertene jeg bruker å ha, og denne gangen synes jeg også tempen holder seg høy ift at heg har fått mensen. Er nå på cd 4. Jeg er under utredning hos lege og skal sjekkes hos gyn også. Men tenkte å spørre her om noen har lik erfaring? Hva dere har gjort? Evt vært utredet og fått svar? Og har dere prøvd noe som har hjulpet?

Har alltid hatt regelmessig, men lite, mens. Lite smerter og. Jeg ble diagnostisert med lutealsvikt/progesteronmangel før sommeren, og mistenker at jeg kanskje alltid har hatt det. Vanskelig å si om jeg har blødd mer i det siste, for ble gravid etter to sykluser på progesteron, men så mista jeg etter 12 uker, så de siste syklusene har vært litt ymse pga det tror jeg.

Har alltid hatt regelmessig, men lite, mens. Lite smerter og. Jeg ble diagnostisert med lutealsvikt/progesteronmangel før sommeren, og mistenker at jeg kanskje alltid har hatt det. Vanskelig å si om jeg har blødd mer i det siste, for ble gravid etter to sykluser på progesteron, men så mista jeg etter 12 uker, så de siste syklusene har vært litt ymse pga det tror jeg.
Okei. Hvordan fant du ut at du hadde peogesteronmangel?
Jeg har tatt noen blodprøver, men ikke fått svar på alle prøver enda. Skal til legen neste uke, tror jeg skal ta flere prøver da.

Okei. Hvordan fant du ut at du hadde peogesteronmangel?
Jeg har tatt noen blodprøver, men ikke fått svar på alle prøver enda. Skal til legen neste uke, tror jeg skal ta flere prøver da.