Lite blødning og rester etter medisinsk abort.

Babydrømmernr2

Flørter med forumet
Hei,
Jeg hadde en medisinsk abort for 8 dager siden. Jeg har siden da blødd ganske lite, et par dager etter har jeg bare spottet. Men idag plutselig fikk litt frisk blod og en koaguler/ rester som var tung og stor. Etter det har jeg blød frisk blod veldig lite.

På abort dagen så mente de at nesten alt er ute, men ved smerter eller feber skal ta kontakt. Men jeg har nesten ingen smerter eller ubehag.

Noen erfaringer?

Hei,
Jeg hadde en medisinsk abort for 8 dager siden. Jeg har siden da blødd ganske lite, et par dager etter har jeg bare spottet. Men idag plutselig fikk litt frisk blod og en koaguler/ rester som var tung og stor. Etter det har jeg blød frisk blod veldig lite.

På abort dagen så mente de at nesten alt er ute, men ved smerter eller feber skal ta kontakt. Men jeg har nesten ingen smerter eller ubehag.

Noen erfaringer?
Når jeg hadde SA blødde jeg lite i 8-9 dager. På dag 9-10 kom det masse koagulere blod ut. Etter det blødde jeg litt friskt og så stoppet det. Hadde ikke vondt. Var hos gyn noen uker senere og dem kunne bekrefte at det ikke var noe rester i livmor. Det høres ut som at din medisinske var ganske lik min

Når jeg hadde SA blødde jeg lite i 8-9 dager. På dag 9-10 kom det masse koagulere blod ut. Etter det blødde jeg litt friskt og så stoppet det. Hadde ikke vondt. Var hos gyn noen uker senere og dem kunne bekrefte at det ikke var noe rester i livmor. Det høres ut som at din medisinske var ganske lik min
Det høres likt ut ja. Ringte sykehuset og gynokolog mente at dette høres veldig fredelig ut og normalt.

Hvor lenge blødde det du etter dag 9-10? Spottet du lenge eller stoppet det helt?

Jeg hadde en SA i Jun, var i uke 8. blødde fra 21 juni og bløde til 6-7 juli, fikk eggløsning 9 Juli og fikk en liten blødning igjen 13-14 Juli ca og det var skorpen etter såret der babyen har vært festet. Bløde ikke mye. Og det stoppet ganske fort. Det er veldig individuelt hvor mye man blør, men det høres helt normalt ut i hvert fall. Tenker det er som den siste blødningen jeg hadde :)

Back
Topp