Lite blødning etter fødsel

Julinurk2021

Blir kjent med forumet
Ville høre om det er flere som har hatt lite blødning etter fødsel? hadde KS for nesten 3 uker siden og blødningen hos meg er så å si over. Har heller ikke hatt den «store» blødningen rundt 12 dager som jordmor snakker om. Er det normalt å blø så lite eller burde man sjekke det opp at alt står bra til «der nede»? De sier jo blødning kan bare opptil 6 uker etter fødsel.
 
Det er helt normalt. Ikke hatt store blødninger etter noen av mine fødsler heller.
 
Det er like forskjellig som mensen vil eg tru. Eg blødde godt og lenge, masse klumper også.
 
Jeg har ikke hatt ks så vet ikke om det er annerledes, men sammenlignet med andre blødde jeg lite:)
 
Blødde veldig lite etter mine KS også, ifht etter mine vaginale fødsler:)
 
Hadde blødninger som en mens over en periode men heller ikke noe av store mengder..hadde også KS.. :)
 
Gratulerer med baby!!
Blødde lite med første etter KS, blødde mer med andre vaginal fødsel :)
Blør normalt lite under mens også.
 
Jeg ble også bekymret for dette etter ks. Men mistet også 0.8 liter blod under fødsel, så tenkte bare at mye sikkert kom der. Vet at mange mister mer altså, men var nå det jeg tenkte. Men det er vel kanskje individuelt :)
 
Ville høre om det er flere som har hatt lite blødning etter fødsel? hadde KS for nesten 3 uker siden og blødningen hos meg er så å si over. Har heller ikke hatt den «store» blødningen rundt 12 dager som jordmor snakker om. Er det normalt å blø så lite eller burde man sjekke det opp at alt står bra til «der nede»? De sier jo blødning kan bare opptil 6 uker etter fødsel.
Jeg har hatt både lite og mye, så det er normalt :)
 
Kun hatt vaginal fødsel med mine 3, og blir nok det med nr 4 også i august, men hatt relativt lite blødning med alle ifht hva jeg forventet når venner rundt meg forfalte om hvor mye en blødde etter fødsel. Blødde mest de dagene jeg lå på barsel hotell, avtok veldig på dag 3-5 og blødde knapt etter uke 2-3.
 
Har kun født vaginalt, men blødde i ni uker første gang og knapt i to uker andre gang. Dersom det ikke er smerter, er det meste normalt, har jeg inntrykk av.
 
Back
Topp