Lite bilderas fra oss igjen

Skrållan

Forumet er livet
Ida har fått seg ny prinsessekjole:

Jeg har laga morsdagsgaver:

Tobias begynner å bli lett å ta bilde av:

Nyklipt rakkerfant:

Ida har fått rosa spray:
(jadda,vet fingeren min er med)

Rimelig stolt frøken med Barbie-villaen [8D] i morgen blir det gardiner der:

Og så til ære for SillyDilly! [8D] Du har jo spurt etter bilder av treningsresultater, så here it comes! Ser ikke så veldig stort resultat, men det er 700 gram mindre og 4 cm mindre rundt magen på siste bildet. Og jeg prøvde å fikse sånn at dere slapp å se ræva mi, men programmet klikka. Så her kommer rumpestumpen min - og den blir ikke liggende lenge ute! [8D]

blåflekkene er fra rockeringen

*ræv borte*

Først må jeg si "uuu sexy truse" du har meg en fin ræv skrållan[:D][:D]

Er det bare jeg som ser forskjell på bildene? For jeg ser det ihvertfall, syntes magen ser mindre ut på bilde 2 - håper det var etter bilde da! Hehe...

For noen nydelige unger altså, og skjønner veldig godt at de lysene ble en suksess, de var jo skikkelig FINE!

Du må slenge ut bilder av ferdig barbiepalass! [:D][:D]

ORIGINAL: suki

Hehe, alltid artige bilder av knoll og tott!! [:D]
T har blitt så stor!!!

Haha, sant trusa er lekker?! [8D] Er bilde 2 som er etter-bildet ja, eller - 1 uke etter.. har jo fremdeles 10 dager igjen av 30 day shred, så blir kanskje enda mer forandringer! [:)] Kunne vært større forskjell hos meg da, men har vært nødt til å ta treningen med ro og ikke gjøre helt samme øvelser som Jillian siden jeg hadde senebetennelse i knær og ankler.

Tusen takk for unge-og lysskryt alle sammen! [:)] Blir bilder når Barbie-godset er ferdig ja, i dag skal vi prøve å fikse gardiner! [:)] kanskje vi rekker å tapetsere litt også, men det fordrer at lillebror sover en laaaang dupp [;)]

shoppis: hehe, ja, disse ungene tuller ALLTID! Tror ikke vi har normale bilder av dem jeg! [8|]

Kjempeflotte bilder, og ikke minst motiver!! [:)][:)][:D]

Kjempe flotter bilder[:D][:D] Helt hærlig var dem[:D]

Men lurte på hvordan du hadde laget lysene[8|][:)]

ORIGINAL: buffi

tusen takk buffi! [:D]

Jo, nå skal du høre! Først printer du ut de bildene du vil ha på vanlig printerark. Så legger du arkene oppå lysene, legger på bakepapir, og stryker på med strykejern på svak varme. Jeg hadde det på litt under 1 sånn prikk. Veldig lett, men lyset smelter fort, så man må passe på [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Jo, nå skal du høre! Først printer du ut de bildene du vil ha på vanlig printerark. Så legger du arkene oppå lysene, legger på bakepapir, og stryker på med strykejern på svak varme. Jeg hadde det på litt under 1 sånn prikk. Veldig lett, men lyset smelter fort, så man må passe på [:)]

Ok blond her. Men du mener  et helt normalt hvitt ark her[8|]

ORIGINAL: Skrållan

Ok blond her. Men du mener  et helt normalt hvitt ark her[8|]

Jess! [:D]

Back
Topp