Lite bevegelser i magen

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Hei. Jeg er 37+4 dager. Har vært på sykehuset 3 ganger pga at jeg kjenner lite liv. Sparketestene viser at det er ok, men da er det jo sukker og isvann. Hun sover alltid på UL som de tar. Vekst ser bra ut.JM synes også det er rart, for når hun skal kjenne om hodet er festet og tar mye på magen, er hun like stille. Morkaken ligger fremme, men har følt det sånn som dette siden påske. Kjenner vondhet i skjeden hele tiden nå og mindre liv. Hva bør jeg gjøre? Takk for svar

Satt tidlig i uken og lurte på om eg skulle poste det spørsmålet inne på termingruppen vår (vi er på samme).. då hadde eg kjent mye mindre liv en god stund.. men ble ikkje til at eg gjorde det.. anyway.. på fredag 37+5 begynte det å bli mer og mer liv.. i dag (mandag 38+1) ligger eg no våken og kjenner han sparke skikkelig igjen :) håper du får svar av en litt mer proff.. men tenkte eg kunne skrive min erfaring siden vi er omtrent like langt:)
Håper lille begynner å sparke fra seg hos deg og:) lykke til:)

Jeg kjente lite liv i magen forrige lørdag (uke 38) og måtte derfor inn til ctg på sykehuset jeg også. Da viste det seg at han hadde snudd seg så han sparket bakover mot ryggraden min derfor kjente jeg lite/ingenting. Så fort han snudde seg igjen så kjente jeg han igjen.
Men føler du deg utrygg synes jeg du absolutt skal ta kontakt med sykehuset igjen. Som de sa til meg at her har Ingen klippekort og vi ser heller du kommer en gang for mye enn for lite :)

Back
Topp