Lite bevegelse

Skjønner deg godt. Det sitter langt inne å ringe for meg også.
Men den følelsen av å være bekymret er så innmari ubehagelig, for det handler jo ikke om oss :)
Håper du har kjent masse spark og bevegelse iløpet av ettermiddagen :)
Ingenting som er bedre!
Har kjent litt mer, og nå nylig drev hun og hikket :) Om det er like "rolig" i morra som det har vært i dag, skal jeg ringe dem opp igjen. Men det ser ut som om det har blitt litt bedre nå de siste 2 timene :) Driver å flytter og ordner i nye leiligheten så hun kjenner sikkert på det at jeg er sliten!

Har kjent litt mer, og nå nylig drev hun og hikket :) Om det er like "rolig" i morra som det har vært i dag, skal jeg ringe dem opp igjen. Men det ser ut som om det har blitt litt bedre nå de siste 2 timene :) Driver å flytter og ordner i nye leiligheten så hun kjenner sikkert på det at jeg er sliten!

Så flott å høre :) Har ikke klart å kjenne hikking, så det må være litt gøy.. Føler også at hun er roligere når jeg er på jobb eller styrer rundt hjemme, men hun er jo veldig tydelig i bevegelsene når jeg først setter meg igjen. Håper du får en god natts søvn og at du kjenner mye spark i morgen :)

Vi hadde en sånn type dag i går - men det hadde gått i ett hele dagen, så det var nok at jeg ikke hadde tatt meg tid til å kjenne etter ordentlig. På kvelden begynte sirkuset for fullt - etter at pappaen hadde tatt en alvorsprat med henne ;) "Nå må du sparke litt ordentlig fra deg, så moren din ikke blir bekymret!".

Det fortsatte til onsdagen, og da var jeg såååå bekymret at jeg var sikker på at det ikke var liv nedi der :/ Men var hos jordmoren min på fast kontroll da og alt var bra :) Etter jordmor timen og i natt og egentlig hele dagen i dag har jeg kjent masse bevegelse og vonde spark helt oppe i ribbeina :p Så nå har hun byttet stilling inni der :) Vil heller ha det vondt av sparka hennes osv enn å ikke kjenne noe :o

Her har det også vært roligere enn normalt, men når jeg legger meg nedcflr å kjenne etter, er det godt med bevegelse så tenker at det sikkert er fordi det begynner å bli trangere der inni :)

Back
Topp