Lite bevegelse uke 30

Miami80

Andre møte med forumet
Hei Har kjent bra med sparking den siste måneden, men nå i helgen har jeg merket tilnærmet ingenting. Særlig igår. Litt redd for å bli hysterisk førstegangs og ringe jordmor og mase, men er det noe jeg burde gjøre? Eller Evt vente en dag til? Er ellers i veldig god form og har ikke hatt noe plager av noe slag eller andre ting som har vært foruroligende.

Drikk saft eller noe annet med sukker i og noe som er kaldt :) det går jo an og ta en tlf for sikkerhetens skyld..

Har ikke noe sukkerholdig drikke i hus men har prøvd å drikke noe kaldt uten at det gav noe respons.

Jeg hadde ringt! Alt er sikkert i orden, men bedre men en sjekk for mye enn for lite! :-)

Hei!

Det er nok mange som kan bli usikre på hvor mye babyene skal bevege seg, og det kan variere veldig individuelt!
En sier at hvis babyen avviker veldig fra det mønsteret den vanligvis har, og en ikke får reaksjon med å drikke noe kaldt eller spise noe søtt, skal en ta kontakt med sykehuset for en sjekk!
Vi pleier aldri si nei, til de som ringer fordi de synes babyen beveger seg lite. De får alltid komme til en sjekk! Så ikke utsett det, hvis du er urolig!!!

Mvh jordmor Grethe

Back
Topp