Lite avføring på mme

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Jeg delammer, og frøkna (2mnd) har vanligvis hatt bæsjebleie med 48 timers mellomrom. Det sa HS at var innafor. Men nå har det ikke kommet noe siden mandag kveld.. Ho virker ikke plaget.

Hvor mye mme får hun ila et døgn? Og hvor mye mm i forhold?

Aner ikke hvor mye mm, men alltid pupp før flaske. Ho får tilbud om 90 ml ved hvert måltid 7 ganger i døgnet. Når jeg pumper får jeg ut ca 40 tilsammen. Så tipper ho får det samme og kanskje litt mer.

Hvor mye mme får hun ila et døgn? Og hvor mye mm i forhold?
Det kom en kraftig dose i går:) men har forholdet mm/mme noe å si for hyppigheten på avføring? Desverre ligger vi nok på mer mme enn mm:( noe som plager meg ganske kraftig.

Det kom en kraftig dose i går:) men har forholdet mm/mme noe å si for hyppigheten på avføring? Desverre ligger vi nok på mer mme enn mm:( noe som plager meg ganske kraftig.
Ja ved mm kan det fint gå 3 uker mellom avføring, ved bare mme bør baby ha avføring hver dag. Tenker hs har rett ved annenhver dag mtp hvor mye mme hun får. Men hvis hun ikke virker plaget så får du bare vente å se. Har du prøvd maltekstrakt i mme?

Hvis du ønsker mer mm så prøv å ikke øke mme-mengden om hun er mer sulten, men ta økedøgn.

Back
Topp