Lite aktivitet....

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
i dag har det vært lite aktivitet i magen, styrtet et glass med brus og mye vann tidligere i dag for å framprovosere bevegelse - fikk to dult så over igjen.
Etter middag hadde det fortsatt ikke vært noe aktivitet så jeg drakk mer saft, hoppet, spiste sjokolade ol. - uten noen hell. Bestemte meg da for å ringe vakttelefon for jordmor da sykehus er laaangt unna, ble heldigvis tatt seriøst og fikk komme inn for sjekk. Fant hjertelyd og strengt diett med isvann, isbiter, is, sjokolade og sterk saft i håp om at det skulle vekke lillebror <3 hun dyttet kraftig på magen for å prøve å vekke ham på sjekken også - uten hell.

Skal tilbake i morgen og blir evt sendt til føden for nærmere sjekk om det fortsatt ikke er aktivitet.

er svært bekymret, men en del beroliget etter å hørt hjertelyd som var fin. Samtidig er mannen ut på sjøen så er hjemme alene med vårt første barn.

i dag har det vært lite aktivitet i magen, styrtet et glass med brus og mye vann tidligere i dag for å framprovosere bevegelse - fikk to dult så over igjen.
Etter middag hadde det fortsatt ikke vært noe aktivitet så jeg drakk mer saft, hoppet, spiste sjokolade ol. - uten noen hell. Bestemte meg da for å ringe vakttelefon for jordmor da sykehus er laaangt unna, ble heldigvis tatt seriøst og fikk komme inn for sjekk. Fant hjertelyd og strengt diett med isvann, isbiter, is, sjokolade og sterk saft i håp om at det skulle vekke lillebror <3 hun dyttet kraftig på magen for å prøve å vekke ham på sjekken også - uten hell.

Skal tilbake i morgen og blir evt sendt til føden for nærmere sjekk om det fortsatt ikke er aktivitet.

er svært bekymret, men en del beroliget etter å hørt hjertelyd som var fin. Samtidig er mannen ut på sjøen så er hjemme alene med vårt første barn.

Kryssa fingrane for at lille i magen berre har ein ekstra trøtt dag :Heartblue

Jeg opplevde det samme i helga, dro inn på føden og fikk høre at hjertet slo. Fremdeles lite liv, så de tok ultralyd også. Viste seg at han hadde snudd seg og lå og sparket innover.
Fremdeles lite liv idag, og det er veldig uvant. Tenker på deg.

Uff:(

Jeg opplevde lite aktivitet over 3 dager. Fikk komme inn på føden og de fant hjertelyd. Tok seg heldigvis opp dagen etter. Jordmor mente hun hadde snudd seg til en stilling hvor det var vanskelig å kjenne liv.

Bra de følger deg opp! Håper alt går bra i morra. Sender deg en stor klem!

Tusen takk alle sammen ❤ har kjent litt aktivitet i kveld men føles "spesielt" og på nye plasser enn før, så trur han har byttet til en stilling som er vanskelig å kjenne aktivitet fra :-) håpe han endrer stilling snart så jeg kan kjenne de kraftige sparkene jeg vet han kan gi fra seg

Håper alt står bra til med den lille. *klem*

Trur hu jar snudd seg her også, kjenner litt innover og ryggen utover når hu vrir på seg, men ikke de tydelige sparka utover. Håper det gikk bra idag [emoji171]

Lykke til :) det er godt de følger så godt opp :)

Godt å bli tatt på alvor! Ikke minst er det viktig. Jeg kjenner ei som ikke ble det.....

Håper alt er bra i dag og at det bare er en liten som sparker nye veger.

Sender en styrkeklem til mammaen :Heartred

Tusen takk for all lykkeønskninger og klemmer ❤ setter stor pris på dette!

Lillebror har flyttet på seg over natta og sparkene kjennes godt og tydelig på de typiske plassene jeg bruker å kjenne spark :-) så alt godt med oss begge og vi slapp sykehustur :-)

Har selv kjent noen som ikke ble tatt på alvor, mye nærmere termin enn jeg er, og det gikk ikke bra med babyen der :( så deres erfaring har alltid hengt over meg så når jeg selv opplevde lite aktivitet ble angsten litt større på grunn av det, men jeg ble tatt på alvor og det er svært betryggende ❤

Back
Topp