Lite aktivitet her på åpent..

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Jeg har vært litt fraværende på babyverden selv og mistet tilgangen til skjult :sorry: Skjerpings.
Savner alle de fine innleggene som poppet opp en etter en, spesielt når vi gikk gravid og barseltiden. Merker selv at dagene har vært travle, og når ungene endelig er lagt, havner jeg henslengt i sofaen halvsovende med tv på :smiley-ashamed005 hehe, så skjønner at det ikke blir mange innlegg her, de fleste innleggene er vel gjerne på skjult.

Hvordan går det med de fine små og barnehagestart? Elina begynte sist mandag og det har gått overraskende fint. Litt sutren når vi skal gå, men varer somregel til vi er ute av synet, så roer hun seg. Ser ut til at hun trives, men merker jeg savner dagene det bare var oss to. Tiden har gått så altfor fort! Nå går hun og er blitt så stor og flink:Heartpink Hvor ble babyen min av? :wideyed:
 
D meste skjer på åpent ja [emoji12]
Kjenner til d selv, har nylig fått tilgangen tilbake selv [emoji15]

T begynner i bhg på mandag, så d blir spennende. Har begynt å gå nå og forstår veldig mye når vi snakker med henne. Skikkelig stabeist med ben i nesa [emoji28] De vokser så alt for fort [emoji24][emoji173]️
 
D meste skjer på åpent ja [emoji12]
Kjenner til d selv, har nylig fått tilgangen tilbake selv [emoji15]

T begynner i bhg på mandag, så d blir spennende. Har begynt å gå nå og forstår veldig mye når vi snakker med henne. Skikkelig stabeist med ben i nesa [emoji28] De vokser så alt for fort [emoji24][emoji173]️

Må få meg tilgang igjen jeg også, må bare skrive nok innlegg :p

Spennende, kommer nok til å kose seg kjempemasse med nye leker og andre unger :happy: Haha, akuratt som å beskrive Elina, hun er og sta, bestemt og vet hva hun vil:joyful: herlig med den lille personligheten :Heartpink

Ja, av og til skulle jeg ønske at det gikk an å stoppe tiden :stop:
 
Må få meg tilgang igjen jeg også, må bare skrive nok innlegg :p

Spennende, kommer nok til å kose seg kjempemasse med nye leker og andre unger :happy: Haha, akuratt som å beskrive Elina, hun er og sta, bestemt og vet hva hun vil:joyful: herlig med den lille personligheten :Heartpink

Ja, av og til skulle jeg ønske at det gikk an å stoppe tiden :stop:

Haha mente skjult [emoji23][emoji87] skjer litt mer på skjult**
Kan nok hjelpe deg å skravle litt jeg [emoji1] Ikke mange som skravler her ute lenger så husker jeg sleit litt når jeg ville ha tilgangen tilbake. Er er par tråder med "leker" som er kjekke som jeg svarte på husker jeg [emoji1]

Ja tror d blir bra jeg! Men kan bli litt trøblete da hu er så ekstremt mammadalt [emoji51] håper ikke d ødelegger for bhg start [emoji15]
Skal se Tuva og Elina blir sjefene i bhg [emoji23][emoji23] ungen er så sta jeg blir oppgitt [emoji85][emoji23]

Enig! [emoji24] eller spole tilbake å oppleve noe av d igjen [emoji7]
 
Haha mente skjult [emoji23][emoji87] skjer litt mer på skjult**
Kan nok hjelpe deg å skravle litt jeg [emoji1] Ikke mange som skravler her ute lenger så husker jeg sleit litt når jeg ville ha tilgangen tilbake. Er er par tråder med "leker" som er kjekke som jeg svarte på husker jeg [emoji1]

Ja tror d blir bra jeg! Men kan bli litt trøblete da hu er så ekstremt mammadalt [emoji51] håper ikke d ødelegger for bhg start [emoji15]
Skal se Tuva og Elina blir sjefene i bhg [emoji23][emoji23] ungen er så sta jeg blir oppgitt [emoji85][emoji23]

Enig! [emoji24] eller spole tilbake å oppleve noe av d igjen [emoji7]

Haha, ja forstod det [emoji23]

Ja, blir å dra igang mange tråder for å få skrevet innlegg :p Takk, så snilt :)
Ser den, begge mine er mammadalt :p J spør alltid meg når det er noe selv om pappaen og er der, haha. Men har godt fint i bhg, litt suttring her og der, men J stortrives i bhg nå :)

Det kommert nok til å gå så bra så :) litt suttring gjerne i begynnelsen, men er sikker på at hun kommer til å storkose seg :):)

Haha, ja skal se de blir to små herlige sjefer ;)

Ja, skulle gjerne ha kunnet spolt tilbake å opplevt alt en gang til :Heartpink
 
Haha, ja forstod det [emoji23]

Ja, blir å dra igang mange tråder for å få skrevet innlegg :p Takk, så snilt :)
Ser den, begge mine er mammadalt :p J spør alltid meg når det er noe selv om pappaen og er der, haha. Men har godt fint i bhg, litt suttring her og der, men J stortrives i bhg nå :)

Det kommert nok til å gå så bra så :) litt suttring gjerne i begynnelsen, men er sikker på at hun kommer til å storkose seg :):)

Haha, ja skal se de blir to små herlige sjefer ;)

Ja, skulle gjerne ha kunnet spolt tilbake å opplevt alt en gang til :Heartpink

[emoji23][emoji23]

Bare gøy [emoji1] elsker å skravle [emoji12]
Haha, ser d blir sånn her og, mamma er alltid best [emoji12] håper bhg start går bra [emoji5]

Bøllefrø hu mi hvertfall [emoji23]

Ååå ja [emoji7][emoji7][emoji7]
 
[emoji23][emoji23]

Bare gøy [emoji1] elsker å skravle [emoji12]
Haha, ser d blir sånn her og, mamma er alltid best [emoji12] håper bhg start går bra [emoji5]

Bøllefrø hu mi hvertfall [emoji23]

Ååå ja [emoji7][emoji7][emoji7]

Enig :happy:

Hehe, ja ingen er som mamma :p;)

Hehe, syns det er herlig at de vet hva de vil. Godt med litt bein i nesa, kommer bra med det fremover ;) viktig å kunne gi beskjed :)

Er så rart å være i jobb igjen, føler jeg bare har hatt ferie. Samme med fødselen, føler nesten den var i går
 
Du har jo vært litt aktiv her i det siste, tipper du har nok snart! Må komme deg inn på skjult :)
 
Enig :happy:

Hehe, ja ingen er som mamma :p;)

Hehe, syns det er herlig at de vet hva de vil. Godt med litt bein i nesa, kommer bra med det fremover ;) viktig å kunne gi beskjed :)

Er så rart å være i jobb igjen, føler jeg bare har hatt ferie. Samme med fødselen, føler nesten den var i går

Sånn er d bare [emoji1] *mamma[emoji173]️*

Jepp [emoji2][emoji123]

Hehe, ja var kjemperart å begynne i jobb igjen. Sendte masse meldinger første dagene så gikk d seg til [emoji5] å hu storkoste seg hjemme med pappaen og merka de fikk et bedre bånd seg i mellom [emoji7]
 
Sånn er d bare [emoji1] *mamma[emoji173]️*

Jepp [emoji2][emoji123]

Hehe, ja var kjemperart å begynne i jobb igjen. Sendte masse meldinger første dagene så gikk d seg til [emoji5] å hu storkoste seg hjemme med pappaen og merka de fikk et bedre bånd seg i mellom [emoji7]

Det merket jeg også de to ukene hun var hjemme med pappaen før hun begynte i bhg :) Viktig med litt pappatid :Heartpink:)

Det er så fantastisk å hente i bhg og se det søte smilet og armer som strekker seg mot meg :love017
 
Back
Topp