Lite aktiv!

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Selv om jeg var på ul for litt over en uke siden tør jeg ikke juble enda, er ti uket i morgen, og er livredd for enda en MA ! Mistet alt av symptomer over natten, og etter de smærtene i magen for noen dager siden tenker jeg kun MA! ;/ hater å ikke få til å slappe av! Derfor har jeg vært lite aktiv til nå;/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Forstår det, du må gjøre det som føles riktig for deg :-) Sender mange gode tanker og håper alt ender godt med dere <3

Den bekymringen er fryktelig :( Så lenge du så en aktiv spire med bankende hjerte, eer heldivis faren for å miste mindre, men jeg skjønner deg sååå godt. Vi har hatt to ul til nå, siste viste bankende hjerte og en aktiv mini, men selv om jeg fremdeles er ekstremt dårlig, og magen ikke kan holdes inn lenger, er jeg livredd for at noe har gått galt.

Jeg tror vi kommer til å småbekymre oss hele tiden, jeg. Det tar IALLEFALL ikke slutt når ungen er født ;)

Sender deg mange gode klemmer, håper du klarer å slappe litt av :)

Det er helt forståelig :) Kan du be om en ny ul om du føler deg forferdelig redd Jeg har vært på to ultralyder selv og sett liv begge gangene, og nei, jeg slapper ikke av i det hele tatt...Man er jo så redd noe skal gå galt, nå eller senere i svangerskapet.

Men en ultralyd hjelper veldig, det å se liv kan gi deg litt glede for en periode, og det skader ikke å spørre når man attpåtil har en forhistorie :)

Du kan jo klikke deg inn på ebay å bestille en doppler :) Da kan du lytte på hjertelyden når du føler deg usikker :)

Skjønner deg veldig godt :) Håper at spirene til alle sammen sitter helt til oktober :)

Bekymringer er ikke noe kjekt altså, men prøv å husk at vi nå har statistikken med oss, odden for at det skal gå bra er veldig veldig stor. Spesielt når du så hjerteaktivitet i uke 8-9 :)
Kanskje det vil gjøre godt å være litt mindre aktiv en stund, prøv å nyt påske med venner og familie?
Tror ikke det blir så mye aktivitet her i påska uansett :) Veldig mange som reiser bort f.eks :)
Håper du føler deg bedre snart :)

Det er ingen god følese i det hele tatt :(

Men det går nok veldig bra skal du se! :)
Sender en stor klem og masse gode tanker din vei.

Back
Topp