Lite aktiv baby?

2725020070603

Glad i forumet
Er i uke 26 og synes babyen er lite aktiv... kjenner lite iløpet av dagen, og på kvelden legger jeg meg ned for å kjenne etter liv. Kjenner alltid noe, men synes hun har blitt roligere den siste uken... Hvor kraftig/mye liv kjenner dere andre? :)

Jeg husker sist jeg var gravid, at jeg ofte var usikker på hvor mye liv jeg burde kjenne?? Jeg hadde også en rolig krabat i magen til tider.. De gangene jeg syntes det var mindre liv tok jeg det opp med jordmor, og et par ganger blei jeg sendt på sykehuset for ekstra sjekk - alt var helt fint hver gang:) så mest sannsynlig er nok alt helt fint, men kjenner du mindre liv en før så ta en til til jordmor. Jeg blei alltid tatt seriøst med slike bekymringer, og det føltes godt å få en ekstra sjekk når jeg var urolig:)

Begge mine jenter var mye mindre aktive enn denne babyen... Men babyen kan ha noen rolig dager og så kommer d litt ann på hvor han ligger og sparker, hvor mye jeg kjenner ...Men om d har endret seg mye ville jeg ring å fåtten sjekk:) bedre d enn å uroe seg!

Alltid bedre med en sjekk for mye ❤️ Ring føden å hør med dem, fortell dem akkurat hvordan du føler, og at du er bekymret. Ikke bra for hverken deg eller baby å gå med bekymring ❤️

Masse lykke til :)

Er i uke 26 og synes babyen er lite aktiv... kjenner lite iløpet av dagen, og på kvelden legger jeg meg ned for å kjenne etter liv. Kjenner alltid noe, men synes hun har blitt roligere den siste uken... Hvor kraftig/mye liv kjenner dere andre? :)
Hvordan går d?

Hvordan går d?

Kjenner fortsatt liv noen ganger iløpet av dagen, men de er svakere enn de pleier... :/ ringte jordmor i dag, men hun var ikke der. Så prøver igjen i morgen :) kan jo bare være at hun har snudd seg eller noe, men bedre å spørre enn å lure... takk som spør :)

Jeg kjenner veldig svake spark fra min lille (25+2). Men tenker at så lenge jeg kjenner henne flere ganger i løpet av dagen, så går det vel greit :)

Jeg var på føden pga at jeg kjente lite liv i uke 26+3. Viste seg at lillegutt hadde snudd seg med hode ned ;) men er du usikker ring jordmor eller føden ;)

Jeg var på føden pga at jeg kjente lite liv i uke 26+3. Viste seg at lillegutt hadde snudd seg med hode ned ;) men er du usikker ring jordmor eller føden ;)

Ja liggestilling har nok mye å si, for de siste 3 dagene har det plutselig vært heftig sirkus i magen flere ganger om dagen hehe. Så det er jo helt ustabilt med denne aktiviteten, men kan hvertfall roe meg kraftig ned når jeg kjenner de tydelige sparkene :)

Jeg er i uke 26 nå på fredag :-) Her er det aktivt hele dagen, men det er vell varierende fra baby til baby når de fester hode :-)

Back
Topp