Lite action

morfor2

Glad i forumet
Det er så lite action her inn på mai......

Ingen som gidder å legge inn interessante innlegg her inne? Jeg har så dårlig fantasi at jeg ikke vet hva jeg skal skrive for å engasjere folk [8|]

Jeg er ihvertfall 33 år og venter mitt andre barn i mai - er det andre på min alder som venter i mai?

Er også SÅ klar for å gå ut i permisjon (hater jobben min akkurat nå...) kan nesten ikke vente - synd jeg har 2 måneder igjen på jobb UUUUÆÆ[&o]

Hei

Vi har vel ikke akkurat boblet over av morsomme innlegg her inne på mai-klubben, nei.. jeg er i alle fall ikke flink til å finne på ting.
er vel i din aldersgruppe jeg med mine 29 år, blir 30 i slutten av desember...
Jeg er sjukmeldt, men må innrømme at jeg ikke akkurat savner jobben... Gjør meg lite å være borte fra den selv om enkelte dager blir veeeeeldig lange.. har heldigvis ei venninne hjemme med et lite nurk, så vi møtes på kafe et par ganger i uka eller vi stikker innom hverandre når jeg er i form til det. Blir utrolig selskapssjuk med bare ei bikkje som selskap dagen lang.. Savner mannen min ekstra mye når kroppen ikke samarbeider, krysser fingre og tær for at han får ny jobb etter sommerferien i alle fall. (har mange tanker om hva jeg gjør hvis vannet går tidlig eller noe annet akutt skulle skje nå.. da blir det en morsom biltur på meg.. tar 45 minutter å kjøre til sjukehuset)

Jeg klorer meg fortsatt fast i maiklubben med terminen min, men skulle virkelig ønske jeg hadde vært ei uke eller to lengre [:D]

Back
Topp