Litauen i uke 33

Kristinanaa

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Juliknøttene 2022
Aprilspirene 2025
vet ikke om det er noe som bør konfereres med jordmor, men lurte på om det er noen som skal fly til utlandet eller har gjort det rundt uke 33?

Noen råd og erfaringer?

Er såå i tvil, men reisehjertet mitt vil dra. samtidig som at jeg ikke vil bruke all energi på det liksom. Pluss være borte fra fireåringen i tre dager må bestemme asap, for det er neste helg..

vet ikke om det er noe som bør konfereres med jordmor, men lurte på om det er noen som skal fly til utlandet eller har gjort det rundt uke 33?

Noen råd og erfaringer?

Er såå i tvil, men reisehjertet mitt vil dra. samtidig som at jeg ikke vil bruke all energi på det liksom. Pluss være borte fra fireåringen i tre dager må bestemme asap, for det er neste helg..
Jeg fikk «så vidt lov» av jordmor til å dra til Danmark i uke 32, blant annet grunnet lang kjøretur jeg gruet meg til. Har hatt mye kynnere i mange uker + at jeg fort får litt forhøyet blodtrykk under stress. Men turen i seg selv gikk helt fint, var litt ekstra sliten dagene etterpå bare.

Om jeg var deg så ville jeg snakket med jordmor, ellers fulgt magefølelsen på om det føles rett å reise eller ikke:happy: Plutselig er baby her og da blir det kanskje ikke så mye reising med det første? :joyful:

Noen råd og erfaringer?

Mener å huske at flyselskaper har regler om du kan fly også, vet du om flyselskapet lar deg fly når du er 33 uker? De vil jo heller ikke ha fødsel i lufta så mener de har noen regler om det.

Godt mulig jeg har dette fra tvilling forum eller sånn, men gjelder jo like mye om en bare har 1.

Jeg var i utlandet i uke 33-34 med nr. 1 og det gikk helt fint! Hadde gjort det samme igjen, men nå har jeg absolutt ikke for vane å føde før termin, og er ellers i relativt god form :)

Sniker her, men jeg var i Portugal i uke 32/33 tror jeg det var. Det gikk helt fint, men tok ting med ro og var ekstra forsiktig mtp hva jeg spiste. Jeg fikk legeerklæring på at jeg var i form til å fly da jeg hadde blitt rådet til å skaffe det da noen flyselskap kunne være skeptiske til å la noen gravide fly mtp om now skulle skje i lufta. Fikk aldri noen spørsmål om det, men uansett veldig greit å få sjekk og grønt lys før avreise :)

Back
Topp