lit syt fra meg

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Jeg har vært en tur hos legen og fått antibiotika.. formen er så der, men jeg er så utrolig redd for babyen min tenker så mye rare tanker.. selv om jeg vet at paracet og antibiotikan ikke er farlig for den så er jeg kjempe redd for og miste.. skal på UL neste uke, men gleder meg ikke så veldig akkurat..

Huffda.. håper du føler deg bedre veldig raskt nå som du har fått medisin[:)]

Og babyen har det nok kjempefint i magen din - du kommer til å stråle av lykke neste uke[:)]

Huff, så trist du føler det sånn. Men husk legen ville ikke gitt deg dette om det var til fare for lille gullet i magen. Og det er viktig at mor har det bra også. Satser alt på at lille mirakelet i magen har det godt, og vokser seg stort og sterk før ul timen neste uke!

takk jenter [:)] trenger virkelig lit trøst nå..

Skjønner hva du mener jeg...går jo på sterke smertestillende selv, og syns ikke det er noe ok i det hele tatt! Livredd for at det lille hjertet skal slutte å slå pga det... Har hatt to ultralyder, og hjertet har slått begge gangene! Nå skal jeg ikke tilbake før etter ferien...kjenner jeg er nervøs allerede...
Men vi får stole på det legene sier, de vet hva de gjør, og de har lang erfaring med bruk av disse legemidlene sammen med graviditet.

Så jeg gleder meg til å høre om den fantastiske babyen din som vokser i magen din! Fortell hvordan ul'en var![:)][:)][:)]

Jeg skjønner så godt hva du mener for i et svangerskap så bekymrer vi oss for alt. I hvertfall gjør jeg det:) Så det er helt normalt:) Men som nevnt her så ville ikke legen ha gitt deg noe som ville skadet spiren din:) Så dette vil gå helt fint:)

tusen takk for all støtten jenter [:D] Kjenner jeg blir rolig med en gang.. men syntes det er synd på den lille spiren som har gått på paracet kur med meg i et døgn nå [:'(] men det begynner og bli bedre har ikke så vondt lenger så antibiotikan funker [:D] nå gleder jeg meg bare til denne hevelsen går ned for øre mitt er ganske stooort nå og sitter i to forskjellige høyder , ser ikke helt bra ut med andre ord [8D]

Back
Topp