Listerine munnskyll

Snøjenta

Forumet er livet
har dere prøvd det munnskyllet?! helsikken, det er sterke saker!! blir jo helt nummen i tunga [8D]

ORIGINAL: petra``

ja den grønne flasken? har prøvd den ja.. klarer ikkje å ha det i munnen lenge vertfall [:-]

vi har en lilla en [:-] men nei, man klarer ikke ha den i munnen lenge! skal jo bare ha det i 30 sek også da [:D]

ORIGINAL: Lykkelite

Kanskje det er det som er poenget, at man ikke skal orke å åpne munnen. Stinker ikke da[;)]

hehe, går fort over da [8D] eller .. svir litt på tunga ennå faktisk.. [:-] men får satse på det gjør susen, for jeg er overbevist om at jeg har hull i en tann..... kanskje det går tilbake [8D] *lov å håpe*

jeg bruker listerine,har den med blått innhold i nå,har brukt opp 1 flaske av det grønne.den blåe er sterkest,men synes den er bedre på smaken enn den grønne...
Tannlegen min sa at jordan tannskyll bare er juks da det er såpe å slike ting i for at tennenne skal kjennes glattere ut[:-]

Har forsøkt det,Å det var første å siste gang for minn skyld...[&:] Blei jo heilt lamma i munnen...Huffa meg...Fryktelig opplevelse..Bruker fluorskylling for det har tannlegen sakt me skal bruke..Alle ongane bruker det her i huset.. 

Jeg har den brune og den er absolutt ubrukelig. Jeg klarer ikke å skylle munnen min med den.

Back
Topp