Lister meg veldig forsiktig inn til dere. :)

B

Bethlisa

Guest
Dette er 3 gangen jeg er gravid på under 1 år, så håper virkelig få komme til mål denne gangen.

Er VELDIG glad og er sef også engstelig. :)

Har nok egentlig skjønt et par dager at jeg er gravid, men tørte ikke tro det helt før jeg fikk denne idag 11 dpo.
e2541c070876a7b2e1fef0e5e9767f1c
 
Gratulerer :)
 
Dette er 3 gangen jeg er gravid på under 1 år, så håper virkelig få komme til mål denne gangen.

Er VELDIG glad og er sef også engstelig. :)

Har nok egentlig skjønt et par dager at jeg er gravid, men tørte ikke tro det helt før jeg fikk denne idag 11 dpo.
e2541c070876a7b2e1fef0e5e9767f1c
Gratulerer! Vet hvordan du har det! Jeg har vært gravid tre ganger siden mars selv :)
 
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren sitter hele veien :D
 
Gratulerer igjen Bethlisa :D Du skal være med helt til juni!
 
Gratulerer! Alle gode ting er 3..krysser fingrene for at det stemmer :)
 
Gratulerer! Krysser fingrene for deg :) Skjønner godt at du er engstelig.
 
Gratulerer så utrolig mye!!! Hjertet danser for deg og mannen din! Endelig! Denne skal sitte min venn :Heartbigred
 
Gratulerer så mye og håper virkelig det går bra denne gangen! :) Kan jeg spørre om hvor langt du var på vei de 2 gangene du mistet?
 
Gratulerer så mye og håper virkelig det går bra denne gangen! :) Kan jeg spørre om hvor langt du var på vei de 2 gangene du mistet?

Hadde alle symptomer og ingen blødning. T.o.m HCG'N og stigningen var som den skulle, så det ble først oppdaget på UL. Blighted Ovum 6+4 og MA 8+4 (da var det hjerte som slo 6+4)
Heldigvis har jeg 3 friske barn, så vet at det går. Håper inderlig på nå målet denne gangen. :)

Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Veldig koselig :)
 
Hadde alle symptomer og ingen blødning. T.o.m HCG'N og stigningen var som den skulle, så det ble først oppdaget på UL. Blighted Ovum 6+4 og MA 8+4 (da var det hjerte som slo 6+4)
Heldigvis har jeg 3 friske barn, så vet at det går. Håper inderlig på nå målet denne gangen. :)

Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Veldig koselig :)
Uff så trist! Men godt du har 3 friske barn og en ny spire i magen som det forhåpentligvis går bra med ❤️
 
Back
Topp