....lister meg ut igjen...

Chaney

Flørter med forumet
Er litt treg av meg, men har ikke vært inne her på ei stund. Begynte å blø uke 5 og endte i sa denne gangen også. Ønsker alle masse lykke til videre ! c",)

Uff det var trist:( håpe at det går bedre bedre neste gang, var d veldig vondt i mage osv?

Uff det var trist:( håpe at det går bedre bedre neste gang, var d veldig vondt i mage osv?

Uff det var trist:( lykke til videre:)

Så trist å høre... Masse lykke til<3

uff, så trist :( Masse lykke til videre..! *klem*

Det var trist :( Lykke til med ny spire snart!!

Gadiana skrev:

Heisann :) litt treg av meg ;) var ikke vondt, som en vanlig mens, kanskje litt kraftigere. Ble faktisk gravid igjen med en gang, men skal vente litt med å melde meg inn i juni, siden jeg har hatt 4 spontanaborter dette året :) er bare 5+1 enda.

Tante Catti skrev:
Det var trist :( Lykke til med ny spire snart!!

Tusen takk :) er faktisk 5+1 i dag :) men skal vente med å melde meg inn i juni i tilfelle ny sa ;)

Chaney skrev:

Heisann :) litt treg av meg ;) var ikke vondt, som en vanlig mens, kanskje litt kraftigere. Ble faktisk gravid igjen med en gang, men skal vente litt med å melde meg inn i juni, siden jeg har hatt 4 spontanaborter dette året :) er bare 5+1 enda.

Oi, det var kjapt, gratulerer igjen :)
Håper spiren sitter nå da!
Lykke til 

Så trist at du mistet, men gratulerer med en ny spire! Krysser fingre og tør for at det skal gå bra denne gangen!

Oj så bra, gratulerer:) klem

Back
Topp