Lister meg svært forsiktig inn

Ønskeskattnr2

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Januarlykke 2020
Hei damer[emoji4] Etter en svært rar syklus har jeg fått svært positive graviditetstester. Brukte fertilitetsmonitor for første gang denne måneden. Fikk eggeløsning førstes på dag 22. Fikk det jeg trodde var mensen et et par dager før jeg ventet den. Det var mye mindre enn vanlig men varte i like mange dager. Da jeg i dag på det jeg trodde var syklusdag 9 skulle gi monitoren sin første eggeløsningtest for måneden så lyste maksimal mot meg. Det kunne jeg ikke forstå så tidlig så jeg tok da en babyplan graviditetsstrimmel. Der ble det to streker fort som svint på svært utvannede dråper urin. Tok rett etterpå en monitortest som også lyste gravid. Jeg tar ingen gleder på forskudd og jeg er livredd. Livredd fordi vi har utfordringer med genetikken som gjør at det kan gå mange forsøk før vi får en frisk spire som vil henge med hele veien. Jeg må også ha morkakeprøve om vi kommer så langt så de neste ukene er spennende. Vi har et herlige lite mirakel på snart to år så han skal nok gjøre at tiden går litt fortere denne gangen. Jeg skal i dag være 5+0.
Noen andre som har opplevde «vanlig» mensen i graviditeten?
 
Åhh, gratulerer så mye med nytt mirakel i magen :)
Spennende tid framover!

Har ikke opplevd mens ved graviditet, men det skal visst ikke være så uvanlig heller...
 
Åhh, gratulerer så mye med nytt mirakel i magen :)
Spennende tid framover!

Har ikke opplevd mens ved graviditet, men det skal visst ikke være så uvanlig heller...

Tuuusen takk og gratulerer så mye til deg også[emoji2] Er det din første?

Nei jeg har også hørt dette men får jo en litt spilt følelse med tanke på våre forutsetninger. Har ikke hatt smerter og har sluttet helt og blø så gravid er jeg for øyeblikket men veldig spent på om det er et bankende hjerte som møter meg om et par uker til eller om det er en MA igjen. Fingrene krysses!!
 
Gratulerer så mye
Min mor hadde mens som vanlig når hun var gravid med meg, derfror fant hun heller ikke ut av gravididteten før hun var 6 måneder på veg
 
Tuuusen takk og gratulerer så mye til deg også[emoji2] Er det din første?

Nei jeg har også hørt dette men får jo en litt spilt følelse med tanke på våre forutsetninger. Har ikke hatt smerter og har sluttet helt og blø så gravid er jeg for øyeblikket men veldig spent på om det er et bankende hjerte som møter meg om et par uker til eller om det er en MA igjen. Fingrene krysses!!

Nei, dette er min 3., men sambo sin første :)


Krysser fingrene for deg :)
 
Gratulerer så mye
Min mor hadde mens som vanlig når hun var gravid med meg, derfror fant hun heller ikke ut av gravididteten før hun var 6 måneder på veg

Tusen takk[emoji4] Godt å høre at det kan skje uten at noe er galt[emoji4]
 
Back
Topp