lister meg stille og forsiktig inn her jeg da

cytoplastma

Betatt av forumet
Januarhula 2014
og håper spiren klarer seg denne gang emoticon

Gratulerer=) Krysser alt for at spiren sitter dennegangen:)

Gratulerer=) Krysser alt for at spiren sitter dennegangen:)

Gratulerer med spiren, krysser fingrene for deg! Ser du har mistet ganske sent to ganger tidligere, men denne gangen håper jeg dere får oppleve at spiren holder løpet ut :)

Gratulerer med spiren, krysser fingrene for deg! Ser du har mistet ganske sent to ganger tidligere, men denne gangen håper jeg dere får oppleve at spiren holder løpet ut :)

Gratulerer, måtte spiren holde seg på plass de neste 9 månedene.

Når har du foreløpig termin ?

Gratulerer, måtte spiren holde seg på plass de neste 9 månedene.

Når har du foreløpig termin ?

Gratulerer!

Gratulerer!

Tusen takk alle! Går noen forferdelig nervepirrende uker i møte samtidig som det er utrolig deilig at det klaffet igjen! Litt skummelt siden hele julen i fjor gikk med til en MA som tok tre uker å få fullført, håper på en litt gladere jul i år :)

Amahel: foreløpig termin (utifra babyverden sin kalkulator) er 19 juli :)

Tusen takk alle! Går noen forferdelig nervepirrende uker i møte samtidig som det er utrolig deilig at det klaffet igjen! Litt skummelt siden hele julen i fjor gikk med til en MA som tok tre uker å få fullført, håper på en litt gladere jul i år :)

Amahel: foreløpig termin (utifra babyverden sin kalkulator) er 19 juli :)

Så spennende :)
Nei det må jo bare gå bra denne gang.
3 gangen gjelder det sier de ;)
Masse lykke til

Så spennende :)
Nei det må jo bare gå bra denne gang.
3 gangen gjelder det sier de ;)
Masse lykke til

Tusen takk alle sammen men gleden var desverre kortvarig. Enten har jeg fått tak i et dårlig parti med tester (3 positive) eller så har jeg SA. Uansett kom både krampene og blodet i dag så da lister jeg meg stille og forsiktig ut igjen herfra og ønsker dere alle lykke til! Vel, det er vel bedre nå enn om 10 uker :,(

Tusen takk alle sammen men gleden var desverre kortvarig. Enten har jeg fått tak i et dårlig parti med tester (3 positive) eller så har jeg SA. Uansett kom både krampene og blodet i dag så da lister jeg meg stille og forsiktig ut igjen herfra og ønsker dere alle lykke til! Vel, det er vel bedre nå enn om 10 uker :,(

Back
Topp